خبرنگاران راستا دوچرخه حاشیه بزرگراه شهید دوران ناایمن است

به گزارش بلاگ پو، تهران- خبرنگاران- رییس کمیسیون حمل ونقل و عمران شورای اسلامی شهر تهران نسبت به احداث جهت دوچرخه در حاشیه بزرگراه شهید دوران تذکر داد و گفت: این پروژه خارج از اولویت و در شرایط ناایمن احداث شد.

خبرنگاران راستا دوچرخه حاشیه بزرگراه شهید دوران ناایمن است

به گزارش خبرنگاران محمد علیخانی روز یکشنبه در دویست و چهل و هفتمین جلسه شورای شهر تهران در تشریح جزئیات این تذکر اضافه نمود: با توجه به مکاتبه های اجرا شده با شهرداری مبنی بر ارائه مستندات و مطالعات مصوب پروژه احداث جهت دوچرخه در حاشیه بزرگراه شهید دوران و قسمتی از بزرگراه شهید یاسینی در مرداد و شهریور امسال و با توجه به عدم کفایت اطلاعات ارسالی و بازدید کارشناسان از بخش های اجرا شده، این پروژه ناصحیح، ناایمن، خطرآفرین و منقطع اجرا شده است.

وی ادامه داد: به نحوی که باعث راهنمایی دوچرخه سوار به بخش بزرگراهی و وقوع حوادث احتاقتصادی در بزرگراه می گردد.

علیخانی به شهردار تهران تذکر داد و بیان نمود: شهردار نسبت به آنالیز موضوع مذکور از جنبه مطالعه ترافیکی و نیز مستندات مربوط به تصویب تامین ایمنی جهت در شیوه اجرای فعلی مطابق با استانداردها و ضوابط فنی موجود دستور لازم را صادر کند.

رییس کمیسیون حمل و نقل و عمران شورای اسلامی شهر تهران اضافه نمود: با عنایت به مصوبه جلسه یکصد و هجده کمیسیون عمران و حمل و نقل مبنی بر اجرای برنامه عملیاتی اولویت محور، تحقق پذیر و سنجش پذیر در حوزه حمل و نقل و ترافیک و لزوم جلوگیری از آغاز پروژه های خارج از اولویت، لازم است تا پاسخ قانع کننده به کمیسیون عمران و حمل ونقل و افکار عمومی در این زمینه ارایه دهند.

وی ادامه داد: نحوه تصویب مطالعات توجیهی و ضوابط فنی و اجرائی و نحوه هزینه کرد بدون وجود ردیف بودجه مصوب، از عملیات عمرانی مذکور نتیجه ای جز اتلاف منابع و خسارت ندارد.

در نشست امروز شورا، لایحه شهردار تهران در مورد انتخاب 2 کارشناس جهت عضویت در شورای سازمان بهشت زهرا(س)، 2 کارشناس برای عضویت در شورای سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر، 2 کارشناس برای عضویت در شورای سازمان زیباسازی شهرداری، 2 کارشناس جهت عضویت در شورای سازمان بوستان ها و فضای سبز شهر، 2 کارشناس جهت عضویت در شورای سازمان مدیریت پسماند شهر و انتخاب 2 کارشناس برای عضویت در شورای سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری در دستور جلسه واقع شده است.

همچنین در این نشست گزارش حسابرس رسمی شورا درباره حسابرسی سازمان حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران برای سال اقتصادی 1399 و گزارش کمیسیون برنامه و بودجه و نیز گزارش حسابرس رسمی شورا درباره حسابرسی اداره کل پشتیبانی شهرداری تهران برای سال اقتصادی 1399 و گزارش کمیسیون برنامه و بودجه قرائت و آنالیز می گردد.

tafreh.ir: وبلاگ خبری، تحلیلی طفره

namasho.ir: وبلاگ فناوری، گردشگری و مسافرت نماشو

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: ایرنا
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 37184

به "خبرنگاران راستا دوچرخه حاشیه بزرگراه شهید دوران ناایمن است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران راستا دوچرخه حاشیه بزرگراه شهید دوران ناایمن است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید