تشریح آخرین شرایط مبتلایان به کرونا در خراسان جنوبی

به گزارش بلاگ پو، خبرنگاران/خراسان جنوبی رییس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: تعداد مبتلایان به ویروس کرونا از ابتدای شیوع این بیماری تا به امروز در خراسان جنوبی به 119 نفر رسیده که از این تعداد آزمایش 12 نفر در 24 ساعت گذشته مثبت اعلام شده است.

تشریح آخرین شرایط مبتلایان به کرونا در خراسان جنوبی

محمد دهقانی فیروزآبادی، سه شنبه شب 27 اسفند در گفتگوی صدا و سیما اظهار کرد: از مجموع 376 آزمایش که تا به امروز انجام دادیم، پاسخ 257 مورد منفی و 119 مورد مثبت بوده است.

به گزارش خبرنگاران، وی اضافه کرد: در 24 ساعت گذشته 12 مورد مثبت جدید کرونا داشتیم که از این تعداد شش مورد مربوط به شهرستان طبس، 2 مورد شهرستان بیرجند، سه مورد شهرستان زیرکوه و یک مورد در شهرستان سرایان بوده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند بیان نمود: تا به امروز در شهرستان بیرجند 49 مورد، شهرستان طبس 22 مورد، شهرستان قاینات 13 مورد، شهرستان زیرکوه 16 مورد، شهرستان فردوس 10 مورد، شهرستان درمیان سه مورد، شهرستان سرایان سه مورد، شهرستان بشرویه 2 مورد و شهرستان سربیشه هم یک مورد مثبت کرونا ثبت شده است.

دهقانی ادامه داد: اکنون 43 بیمار در بیمارستان ها بستری هستند و 63 نفر نیز بهبود یافته و ترخیص شده اند که دوره نقاهت خود را طی می نمایند.

وی یادآور شد: تعداد فوتی های مبتلا به کرونا در استان به 13 بیمار افزایش پیدا نموده که از این تعداد هفت نفر مربوط به شهرستان بیرجند و شش نفر شهرستان طبس هستند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 22106

به "تشریح آخرین شرایط مبتلایان به کرونا در خراسان جنوبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تشریح آخرین شرایط مبتلایان به کرونا در خراسان جنوبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید