تخت های آی سی یو بیماران کرونا در بیرجند پر شد

به گزارش بلاگ پو، ظرفیت تخت های بخش مراقبت های ویژه بیمارستان ولی عصر(عج) بیرجند به دنبال افزایش مبتلایان و بیماران بدحال کرونا در خراسان جنوبی پر شد.

تخت های آی سی یو بیماران کرونا در بیرجند پر شد

به گزارش خبرنگاران آنلاین به نقل از خبرنگاران، ضیائی، مدیر گروه بیماری های عفونی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند در استان خراسان جنوبی گفت: خیلی از بیمارن، در انتظار بستری در بخش مراقبت های ویژه هستند که متاسفانه ظرفیت تخت ها تکمیل شده و منتظر هستیم بخش آی سی یو خالی گردد.

  • کرونا | هیچ شهری در خراسان جنوبی شرایط سفید ندارد

او اضافه نمود: بیمارستان ولیعصر(عج) بیرجند مرکز اصلی پذیرش و بستری مبتلایان کرونا در استان است که به دلیل نبود متخصص عفونی در بعضی شهرستان ها، بیماران کرونایی شهرستان های طبس، نهبندان و سرایان در این بیمارستان بستری می شوند.

راه اندازی بخش سوم مراقبت های ویژه تا هفته آینده

ضیائی بیان نمود: کامل شدن ظرفیت بخش های ویژه بیمارستانی ما را به فکر راه اندازی بخش سوم انداخته است که با تجهیز آن، هفته آینده راه اندازی می گردد.

مدیر گروه بیماری های عفونی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند توضیح داد: در شهرستان های قاین و فردوس با وجودی که متخصص عفونی داریم، اما اگر حال بیمار کرونایی وخیم گردد و بیمارستان ولیعصر (عج) بیرجند ظرفیت خالی داشته باشد، به اینجا منتقل می گردد.

او ادامه داد: مراجعه افراد مشکوک به کرونا به بیمارستان های استان زیاد شده است و با این شرایط شاید در آینده نزدیک آمار مبتلایان خیلی بیشتر از قبل گردد.

tafreh.ir: وبلاگ خبری، تحلیلی طفره

namasho.ir: وبلاگ فناوری، گردشگری و مسافرت نماشو

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 30023

به "تخت های آی سی یو بیماران کرونا در بیرجند پر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تخت های آی سی یو بیماران کرونا در بیرجند پر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید