اپل در پی بمباران تبلیغاتی کاربران آیفون

به گزارش بلاگ پو، اپل تغییراتی در سیاست حریم شخصی کاربران آیفون ایجاد کرده که نشانه ای از پیوستن آن به شرکت هایی مانند گوگل و فیس بوک در جهت برای بمباران تبلیغاتی کاربران محصولات اپل تلقی شده است.

اپل در پی بمباران تبلیغاتی کاربران آیفون

به گزارش خبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرنگاران به نقل از رویترز، اپل در آوریل گذشته سیستم عامل آیفون را به روز کرد. در جریان این تغییر بیشتر آیفون ها امکان ردگیری و بررسی فعالیت های مالکان خود را پس از جلب رضایت آنها پیدا کردند.

با دسترسی به این اطلاعات اپل می تواند مانند رقبای خود تبلیغات هدفمند را برای کاربران و مالکان آیفون نمایش دهد و از این طریق درآمد قابل توجهی به جیب بزند. این قابلیت شفافیت در زمینه ردگیری نرم افزارها یا ای تی تی نام گرفته و باعث نگرانی فیس بوک و گوگل شده که تا به حال در این زمینه بی رقیب بوده اند.

تحلیل گران بازار تبلیغات آنلاین بر این باورند که در مورد حضور قریب الوقوع اپل در بازار تبلیغات آنلاین نباید تردید داشت و احتمالا این شرکت در حالی که مدعی دفاع از حریم شخصی کاربران است، در پس پرده بر روی الگوریتم های جستجوی پیشرفته سرمایه گذاری می کند تا به سبک گوگل از ماهیت جستجوهای کاربران هم مطلع شده و از این طریق هم کسب درآمد کند.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 3 آبان 1400 بروزرسانی: 3 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 55520

به "اپل در پی بمباران تبلیغاتی کاربران آیفون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اپل در پی بمباران تبلیغاتی کاربران آیفون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید