ادامه جنگ یمن به معنی سرانجام پادشاهی و حکومت شما است

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرگزاری سبأ، محمد علی الحوثی عضو شورای عالی سیاسی یمن گفت که تحقق صلح واقعی در یمن در گرو لغو محاصره این کشور و توقف تجاوز به آن است.

ادامه جنگ یمن به معنی سرانجام پادشاهی و حکومت شما است

وی اضافه کرد: ما به ملت خود در برابر تجاوزات ائتلاف سعودی برای تحقق پیروزی در جبهه های مختلف حساب باز می کنیم. یمنی ها آزادگانی هستند که ظلم را نمی پذیرند و خواهان آزادی و پیروزی هستند.

الحوثی خطاب به آل سعود، آل زاید و آمریکایی ها تاکید نمود: شما نمی توانید مقاومت و پایداری ما را از بین ببرید. ما هرگز از آرمان خود دست بر نمی داریم؛ آرمانی که سرنوشت ساز است. ما در نهایت استقلال کامل را در تمام اراضی یمن محقق خواهیم کرد.

وی هم چنین ادامه داد: من خطاب به بن سلمان می گویم که تداوم جنگ در سرزمین ما به معنی خاتمه پادشاهی و حکومت شما است. ملت یمن در آستانه هفتمین سال رویارویی با تجاوز ائتلاف سعودی قرار گرفته است اما به مقاومت خود ادامه می دهد.

الحوثی به دستاوردهای نظامی و امنیتی اخیر که نیروهای یمنی در زمینه های موشکی و پهپادی محقق نموده اند نیز اشاره نمود.

گفتنی است طی روزهای گذشته حملات نیروهای مقاومت یمن علیه اهداف نظامی در خاک عربستان سعودی با استفاده از موشک ها و پهپادهای مختلف شدت گرفته است به طوری که شب گذشته، یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن خاطرنشان کرد: یگان موشکی ارتش و کمیته های مردمی یمن پیروز شد یک هدف نظامی حساس و حیاتی در فرودگاه بین المللی ابها با موشک بالستیکی که هنوز رونمایی نشده را مورد اصابت قرار دهد.

وی اضافه کرد: موشک بالستیک جدید اخیراً عملیاتی شده و با دقت به هدف مهم نظامی در فرودگاه بین المللی أبها اصابت نموده است. این در راستای واکنش طبیعی و حق دفاع مشروع با توجه به ادامه جنگ و محاصره کشور ما است.

محمد عبدالسلام سخنگوی جنبش انصارالله یمن نیز خاطرنشان کرد که عملیات نیروهای یمنی علیه ائتلاف سعودی کاملاً دفاعی بوده و در راستای محافظت از یمن صورت می گیرد.

tafreh.ir: وبلاگ خبری، تحلیلی طفره

namasho.ir: وبلاگ فناوری، گردشگری و مسافرت نماشو

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 46337

به "ادامه جنگ یمن به معنی سرانجام پادشاهی و حکومت شما است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادامه جنگ یمن به معنی سرانجام پادشاهی و حکومت شما است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید