کریمی: فکر نمی کردم اینقدر زود برای سپاهان بازی کنم، در فینال جام حذفی مقابل استقلال خودم را نشان دادم

به گزارش بلاگ پو، محمد کریمی، هافبک تیم فوتبال سپاهان گفت: فکر نمی کردم اینقدر زود برای سپاهان بازی کنم و خوشحالم که چنین موقعیتی در این تیم بزرگ دارم.

کریمی: فکر نمی کردم اینقدر زود برای سپاهان بازی کنم، در فینال جام حذفی مقابل استقلال خودم را نشان دادم

محمد کریمی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران درباره وضعیت فعلی سپاهان و عملکرد تیمش در 9 بازی گذشته گفت: ما در رده دوم جدول قرار داریم و هدف مان این است که خیلی زود به صدر جدول برسیم. در ابتدای لیگ هم در چند بازی خانگی امتیازهای حساسی از دست دادیم، اما کوشش می کنیم تا در بازی های آینده دیگر ساده امتیاز از دست ندهیم.

وی در خصوص شانس قهرمانی سپاهان در لیگ سال جاری و اصلی ترین رقیبان این تیم تأکید کرد: ما می توانیم خیلی زود به صدر جدول برسیم و سال جاری یکی از شانس های اصلی قهرمانی هستیم. البته چند تیم دیگر هم برای قهرمان شدن کوشش می نمایند و فکر می کنم پرسپولیس و استقلال اصلی ترین رقیبان ما هستند.

هافبک تیم فوتبال سپاهان با اشاره به بازی این هفته تیمش مقابل استقلال گفت: ما در هر بازی برای دریافت 3 امتیاز بازی می کنیم و در بازی با استقلال هم فقط دنبال برد هستیم. با توجه به اینکه بازی در استادیوم آزادی انجام می گردد، قطعاً شاهد بازی زیبایی خواهیم بود.

هافبک سپاهان در خصوص اینکه به عنوان یک بازیکن دسته اولی به این تیم پیوست، گفت: من فصل گذشته در خونه به خونه بازی می کردم و در فینال جام حذفی مقابل استقلال بود که بازی ام به چشم آمد و خودم را نشان دادم. من 8 بازی در این فصل انجام دادم و واقعیت این است که فکر نمی کردم اینقدر زود برای سپاهان بازی کنم. از این موضوع خوشحالم و امیدوارم جواب اعتماد امیر قلعه نویی را بدهم. او مربی بزرگی است و افتخار می کنم که شاگرد امیرخان هستم.

tafreh.ir: وبلاگ خبری، تحلیلی طفره

namasho.ir: وبلاگ فناوری، گردشگری و مسافرت نماشو

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 2383

به "کریمی: فکر نمی کردم اینقدر زود برای سپاهان بازی کنم، در فینال جام حذفی مقابل استقلال خودم را نشان دادم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کریمی: فکر نمی کردم اینقدر زود برای سپاهان بازی کنم، در فینال جام حذفی مقابل استقلال خودم را نشان دادم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید