ووشو نتایج تاریخی در جاکارتا رقم زد، به خوبی از پس اعتماد فدراسیون برآمدم

به گزارش بلاگ پو، مراسم استقبال از داور هرمزگانی مسابقات ووشو المپیک آسیایی جاکارتا با حضور نماینده مردم غرب هرمزگان در مجلس، مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان و جمعی از جامعه ورزشی استان هرمزگان برگزار گردید.

ووشو نتایج تاریخی در جاکارتا رقم زد، به خوبی از پس اعتماد فدراسیون برآمدم

علیرضا بهرمن پس از ورود به بندرعباس در گفت وگو با خبرنگاران، اضافه نمود: رقابت های آسیایی همواره سنگین و سخت است و درحالی که کشورمان با چهار مدال طلا در مسابقات جهانی به مقام قهرمانی دست یافت اما در المپیک آسیایی به دو طلا بیشتر دست نیافتیم که نشان دهنده سطح بالای المپیک آسیایی است.

وی با بیان اینکه عملکرد ملی پوشان ووشو کشورمان به ویژه در ساندا بسیار مناسب بود، توضیح داد: راهیابی پنج ورزشکارمان به دیدار نهایی در ساندا اتفاقی تاریخی و بهترین نتیجه برای کشورمان است زیرا در المپیک آسیایی 2014 سه طلا گرفتیم اما تنها یک دیدار با چین بود اما در این مسابقات دو طلا از کشور چین گرفتیم که این نشان دهنده قدرت ووشوکاران کشورمان است.

بهرمن با اشاره به اینکه کسب مدال در رشته تالو در المپیک آسیایی آن هم در بخش بانوان نتیجه تاریخی بود، اضافه نمود: تالو در بخش بانوان رو به رشد و حرکت به سمت تاریخ سازی است.

داور بین المللی ووشو با بیان اینکه احتیاج به تمرینات زیادی داریم تا نوجوانانمان را در بخش تالو بسازیم تا در المپیک آسیایی آینده مدال های بیشتری کسب کنیم، مطرح کرد: تیم های آسیایی تیم های قدرتمند و رقابت های آسیایی از جهانی سطحی بالاتر دارد.

وی با اشاره به اینکه آسیا در ووشو قدرتمند است، اضافه نمود: در بخش ساندا با کشور چین برابری می کنیم اما در تالو از کشورهای شرقی عقب هستیم و جای کار بسیار دارد تا در آینده بتوانیم آن کشورها را بگیریم.

بهرمن در خصوص سطح قضاوت این دیدارها اضافه نمود: در تالو سه بخش داوری وجود دارد، داوران گروه A ، B و C که گروه B سطح قهرمانان را معین می نماید و از تستی که به عمل آمد بنده در گروه B قرار گرفتم و برای نخستین بار یک ایرانی در تاریخ قضاوت تالو در تمامی مسابقات داور این گروه بودم و به عنوان داور برتر زمین در گروه B انتخاب شدم.

داور بین المللی ووشو گفت: باید از اعتماد فدراسیون ووشو تقدیر کنم که فضا را برای نمایش توانمندی هایم فراهم کردند.

tafreh.ir: وبلاگ خبری، تحلیلی طفره

namasho.ir: وبلاگ فناوری، گردشگری و مسافرت نماشو

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 979

به "ووشو نتایج تاریخی در جاکارتا رقم زد، به خوبی از پس اعتماد فدراسیون برآمدم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ووشو نتایج تاریخی در جاکارتا رقم زد، به خوبی از پس اعتماد فدراسیون برآمدم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید