نمایشگاه دست سازه های دانش آموزان دختر بخش کوهپایه

به گزارش بلاگ پو، رئیس اداره آموزش و پرورش بخش کوهپایه از برگزاری نمایشگاه دست سازه های دانش آموزی در دبیرستان دخترانه دین و دانش کوهپایه خبرداد.

نمایشگاه دست سازه های دانش آموزان دختر بخش کوهپایه

سعیدصدری در گفتگوی با خبرنگار از ، گفت: نمایشگاه دست سازه های دانش آموزی به مناسبت چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران در دبیرستان دخترانه دین و دانش کوهپایه در حال برگزاری است و آثار ارائه شده بالغ بر 630 اثر متفاوت می باشد که حضور و مشارکت صد درصدی دانش آموزان دخترانه دبیرستان دین و دانش را در پی داشته است.

وی بیان نمود:موضوع موضوع آثار ارائه شده کاملا اختیاری و بصورت آزاد بوده و هر دانش آموزی بنا بر استعداد و علاقه خود دست به خلق اثر قابل ارائه در نمایشگاه زده است.

رئیس اداره آموزش و پرورش بخش کوهپایه آشنایی دانش آموزان دختر با حرفه های مختلف و کار های عملی، زمینه سازی برای آشنایی دانش آموزان با کار آفرینی وشیوه های کسب و کارو در نهایت کسب درآمد حلال را از اهداف برگزاری این نمایشگاه برشمرد.

وی اضافه کرد:آثار ارائه شده در این نمایشگاه در زمینه های نقاشی، صنایع دستی، مصنوعات چرمی و چوبی، گل و گیاه، بافتنی، فرش، عروسک سازی و. بوده است که تنوع آثار نشان از گستردگی آثار، نبوغ و استعداد دانش آموزان دختر این منطقه در زمینه های مختلف هنری دارد و انشاالله کوشش می گردد با راهنمایی تعریف شده و مدون در زمینه های ذکر شده، برگزاری کلاس های آموزشی تخصصی تر در اوقات فراغت و تعطیلات تابستانی، زمینه ای مناسب برای کشف استعداد های برتر و بستر سازی در جهت اشتغال، کارآفرینی و فراوری درآمد ایجاد گردد.

صدری در خاتمه از حمایت مدیریت دبیرستان دین و دانش خانم یوسفی، کوشش معلمین و کارکنان دبیرستان که در برپایی این نمایشگاه از هیچ کوششی دریغ نکردند و پل ارتباطی مناسب بین مدرسه و خانه را جهت راهنمایی دانش آموزان به سوی آینده نگری و ایجاد اشتغال فراهم نمودند تشکر ویژه کرد.

حضور صد درصدی دانش آموزان در شرکت و ارائه اثر در این نمایشگاه از برجسته ترین نکات برگزاری نمایشگاه دست سازه های دانش آموزی بود.

ز

tafreh.ir: وبلاگ خبری، تحلیلی طفره

namasho.ir: وبلاگ فناوری، گردشگری و مسافرت نماشو

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 4569

به "نمایشگاه دست سازه های دانش آموزان دختر بخش کوهپایه" امتیاز دهید

1 کاربر به "نمایشگاه دست سازه های دانش آموزان دختر بخش کوهپایه" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایشگاه دست سازه های دانش آموزان دختر بخش کوهپایه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید