مدیریت شهری کرج از احداث نمایشگاه دائمی حمایت می نماید

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران، عباس زارع عصر دوشنبه در حاشیه بازدید از نمایشگاه توانمندی های صادراتی استان، اظهار کرد: معتقدیم کلان شهر کرج و استان البرز مستحق است که از فضای مناسب تری برای نمایشگاه دائمی بهره مند باشد.

مدیریت شهری کرج از احداث نمایشگاه دائمی حمایت می نماید

وی در ادامه ضمن ابراز امیدواری از اینکه در آینده ای نزدیک شاهد جانمایی فضای مناسب برای نمایشگاه دائمی استان باشیم گفت: خوشبختانه در این نمایشگاه شاهد حضور واحدهای و شرکت های فراوریی داخلی هستیم که محصولات خود را عرضه نموده اند

رئیس شورای شهر کرج با تأکید بر اینکه استان البرز نقش ویژه ای در فراوری ثروت ملی دارد، گفت: حضور برندهای پوشاک داخلی در این نمایشگاه چشمگیر است.

زارع ضمن توصیه به شهروندان کرجی که از فراوریات داخلی استفاده نمایند، گفت: استفاده از برندهای داخلی و ملی موجب حمایت از حوزه صنعت پوشاک می گردد.

وی در بخش دیگری به حضور چشمگیر استارت آپ های کرجی در این نمایشگاه اشاره نمود و گفت: جوانان کرجی در این حوزه سرآمد هستند و برخی از استارت آپ ها فعالیت ملی و بین المللی دارند.

رئیس شورای شهر کرج در ادامه بابیان اینکه شرکت نمایشگاه های بین المللی استان البرز تشکیل شده است، گفت: شهرداری کرج یکی از سهامداران اصلی این شرکت است.

زارع با تأکید بر اینکه شورای شهر از لوایحی که در این خصوص از سوی شهرداری ارسال گردد، حمایت می نماید، گفت: خوشبختانه شهرداری کرج در این شرکت مسئولیت های خود به لحاظ تأمین مالی را انجام داده است.

وی همچنین تأکید کرد: مدیریت شهری کرج از احداث نمایشگاه های دائمی استان در فضای مناسب حمایت می نماید.

tafreh.ir: وبلاگ خبری، تحلیلی طفره

namasho.ir: وبلاگ فناوری، گردشگری و مسافرت نماشو

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 2957

به "مدیریت شهری کرج از احداث نمایشگاه دائمی حمایت می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیریت شهری کرج از احداث نمایشگاه دائمی حمایت می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید