عضو تیم ملی سابر کشورمان: کوشش می کنیم با وجود تجربه کم نسبت به رقبا بهترین نتیجه را کسب کنیم

به گزارش بلاگ پو، امیرحسین شاکر، عضو تیم ملی سابر کشورمان گفت: کوشش می کنیم با وجود تجربه کم نسبت به رقبا بهترین نتیجه را کسب کنیم و بتوانیم پشتوانه های خوبی برای سابر بزرگسالان باشیم.

عضو تیم ملی سابر کشورمان: کوشش می کنیم با وجود تجربه کم نسبت به رقبا بهترین نتیجه را کسب کنیم

امیرحسین شاکر در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران ، در خصوص مسابقات جهانی سابر جوانان در تهران گفت: این مسابقات محصول فدراسیون جهانی است و برای رنکینگ جهانی امتیاز دارد و امتیاز آن با امتیازات تمام مسابقات کلاس A برابر است و فقط امتیازش از قهرمانی جهان و قهرمانی آسیا کمتر است. با این شرایط طبیعتا سطح مسابقات بالاست و شاهد حضور کشورهایی مانند رومانی، اسپانیا و بلاروس بودیم. این کشورها با قدرت در مسابقات تهران حاضر شدند تا با کسب امتیاز و افزایش امتیازات در رنکینگ جهانی، در مسابقات قهرمانی جهانی در فروردین ماه با قرعه های راحت تری رو به رو شوند.

وی در ادامه اضافه کرد: سطح مسابقات تهران بسیار بالا بود و بچه هایی که اعزام نداشتند تجربه خوبی کسب کردند و امیدوارم با این تجربه ها بتوانیم در مسابقات قهرمانی جهان در لهستان و قهرمانی آسیا در اردن نتایج خوبی بگیریم.

سابریست جوان کشورمان تاکید نمود: در دو سه ماه اخیر و قبل از المپیک جوانان تمرینات خوبی را زیر نظر قربانی و پیمان فخری انجام دادیم و به بهترین نحو آماده شدیم. ما تمرینات بدنسازی سختی را پشت سر گذاشتیم. در المپیک جوانان مدال نگرفتیم اما اولین حضورمان بود و نتیجه خوبی بود.

وی یادآور شد: میانگین سنی تیم جوانان در مسابقات تهران 20 سال بود ولی میانگین سنی تیم ایران 17 سال بود و با این شرایط قزاقستان که تیم دوم آسیا و تیم هشتم جهان یعنی بلاروس را شکست دادیم و به مدال برنز رسیدیم.

شاکر در خصوص حمایت از تیم های رده و پشتوانه سازی برای تیم سابر بزرگسالان گفت: بودجه فدراسیون کفاف این را نمی دهد که به پایه ها اهمیت زیادی بدهند و اعزام های زیادی داشته باشند. تقریبا تمام بودجه ما برای سابر بزرگسالان و بخشی برای اپه بزرگسالان و سابر دختران هزینه می گردد.خدارا شکر دکتر باقرزاده هر سال ما را به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام می نماید. سال جاری هم برای کسب سهمیه المپیک به مسابقات جهانی اعزام کرد. ما هم کوشش می کنیم با وجود تجربه کم نسبت به رقبا بهترین نتیجه را کسب کنیم و بتوانیم پشتوانه های خوبی برای سابر بزرگسالان باشیم.

وی در سرانجام توضیح داد: از پیمان فخری، سرمربی بزرگسالان تشکر می کنم وی در دو سه ماه اخیر در تمام اردوهای ما حاضر بودند و به ما تمرین می دادند حتی در مسابقات هم پشت پیست ما بودند. اگر او نبود نمی توانستیم به مدال برسیم.از مجتبی عابدینی، قهرمان بزرگ کشورمان هم تشکر می کنم او دایی من است و همیشه به من لطف داشته است. در این سال ها همیشه با او تمرین کردم و یاری زیادی به من نموده است.

tafreh.ir: وبلاگ خبری، تحلیلی طفره

namasho.ir: وبلاگ فناوری، گردشگری و مسافرت نماشو

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 3110

به "عضو تیم ملی سابر کشورمان: کوشش می کنیم با وجود تجربه کم نسبت به رقبا بهترین نتیجه را کسب کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عضو تیم ملی سابر کشورمان: کوشش می کنیم با وجود تجربه کم نسبت به رقبا بهترین نتیجه را کسب کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید