تسویه حساب با آندو کذب بود

به گزارش بلاگ پو، تیموریان به باشگاه استقلال فرصت داده بود تا مطالباتش را پرداخت نمایند اما مدیران امروز همان کاری را کردند که مدیران دیروز کردند؛ بدقولی و خلف وعده!

تسویه حساب با آندو کذب بود

به گزارش خبرنگاران ، مسئولان باشگاه استقلال مدعی بودند که با تمام شاکیان این باشگاه تسویه حساب نموده اند اما ظاهرا این ها مشتی خبرسازی بوده و اگر هم با افرادی تسویه حساب گردیده، تعدادشان چندان چشمگیر نبوده است. برخی خبرها از داخل باشگاه حکایت از وقت دهی دوباره شاکیان به استقلال حکایت داشت که مسئولان این باشگاه با تغییر خبر عنوان می کردند که با طلبکاران تسویه حساب گردیده درحالی که اصل ماجرا چیز دیگری است. به جریان افتادن شکایت دوباره تیموریان علیه باشگاه استقلال می تواند تمام این کوشش ها را به چالش بکشد و باشگاه استقلال را وارد فاز تازه ای از مسائل مالی کند. اینکه پیش تر گفته می شد تیموریان با باشگاه استقلال تسویه حساب نموده خبری کاملا نادرست بود چرا که این بازیکن هنوز مابقی طلبش را از باشگاه استقلال نگرفته و با وجود درخواست های پی در پی باشگاه استقلال از پرداخت آخرین قسط او خودداری نموده است. این وضعیت درحالی ادامه دارد که در توافق باشگاه استقلال با تیموریان این باشگاه به بازیکن سابقش تعهد داده چنانچه دوباره در پرداخت های خود خلف وعده انجام دهد آن بخشی از مطالبات که توسط آندو به باشگاه استقلال بخشیده گردیده بود، دوباره به الباقی طلب بازشود. با توجه به اینکه باشگاه استقلال دوباره بدقولی نموده و طبق قراری که با آندو داشته مطالبات این باشگاه را پرداخت ننموده، درنتیجه آن بخش از پولی که تیموریان به باشگاه بخشیده بود دوباره به مطالبات این بازیکن باز می شود.

درواقع همان مسئله ای که در زمان مدیریت سید رضا افتخاری برای باشگاه استقلال به وجود آمد، این بار نیز در زمان مدیریت فتحی برای باشگاه استقلال تکرار گردیده و معین نیست که مدیران کنونی باشگاه استقلال چرا همان راهی را می روند که مدیران سابق رفته اند. بدون شک اگر باشگاه استقلال روی مدار اعتماد سازی حرکت کند شاکیان نیز به آن ها زمان کافی برای پرداخت مطالبات خود خواهند داد اما وقتی شاکیان می بینند که میان سیاستگذاری های مدیران گذشته با مدیران فعلی هیچ تفاوتی وجود ندارد، بیشتر برای دریافت دستمزد باقی مانده خود ترغیب به شکایت و حتی پیگیری از مراجع بالاتری همچون فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا می شوند. به هرحال باشگاه استقلال در ماجرای توافق با تیموریان دوباره دچار مشکل گردیده و این طور که پیداست باید هرچه زودتر در این راستا اقدام های عملی انجام دهد تا تیموریان به همراه وکلیلش ترغیب به شکایت از این باشگاه نشوند. باشگاه نشین های استقلال نباید از یاد ببرد که پرونده های بازی که در کنفدراسیون فوتبال آسیا دارند همچنان آن ها را تهدید می نماید.

10-670

tafreh.ir: وبلاگ خبری، تحلیلی طفره

namasho.ir: وبلاگ فناوری، گردشگری و مسافرت نماشو

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 2058

به "تسویه حساب با آندو کذب بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تسویه حساب با آندو کذب بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید