بریمانلو از صعود به دیدار نهایی بازماند، کوشش برای کسب مدال برنز

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران، در ادامه مبارزات روز سوم از رقابتهای جودو قهرمانی دنیا، محمد محمدی بریمانلو در مبارزه نیمه نهایی به مصاف آن چان گریم از کره جنوبی رفت و با قبول شکست برابر نفر هفتم رنکینگ دنیای از صعود به دیدار نهایی بازماند. نماینده ایران در 17 ثانیه پایانی این مبارزه ضربه فنی شد.

بریمانلو از صعود به دیدار نهایی بازماند، کوشش برای کسب مدال برنز

این کره ای که دو برنز جهان و نقره بازیهای آسیایی را در کارنامه دارد، پیش از این دوبار در مسابقات جهانی 2017 بوداپست و بازیهای آسیایی 2018 جاکارتا برابر بریمانلو صاحب پیروزی گردیده بود.

این نماینده کشورمان برای رسیدن به نیمه نهایی، کیم چول وانگ از کره شمالی، ایشن امانوف از قرقیزستان، تامی ماکیاس از سوئد، ایلیان پاتکوویچ از مولداوی و لاشا شاداتوشیلی از گرجستان را شکست داده بود.

وی برای کسب مدال برنز باید برابر اودبایار بولدباتار از مغولستان مبارزه کند. جودوکاری با رنکینگ چهار جهان و مدال برنز دوره قبل جهان که در مسابقات قهرمانی سال 2017 آسیا برابر بریمانلو به پیروزی دست پیدا نموده بود.

رقابتهای جودو قهرمانی جهان که از روز پنجشنبه با حضور 758 جودوکار از 125 کشور در باکو شروع گردیده، تا پنجم مهرماه ادامه خواهد داشت.

tafreh.ir: وبلاگ خبری، تحلیلی طفره

namasho.ir: وبلاگ فناوری، گردشگری و مسافرت نماشو

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 1756

به "بریمانلو از صعود به دیدار نهایی بازماند، کوشش برای کسب مدال برنز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بریمانلو از صعود به دیدار نهایی بازماند، کوشش برای کسب مدال برنز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید