بخش خصوصی مهریز در اجرای برنامه های دهه فجر مشارکت کند

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران، سیدمحمد رستگاری عصر امروز در جلسه ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که با حضور امام جمعه مهریز و دبیر ستاد دهه فجر استان یزد و رؤسای کمیته های مختلف این ستاد در فرمانداری مهریز برگزار گردید، گفت: برنامه های دهه فجر برای همه گروه ها سنی و همه اقشار جامعه است اما نسل چهارم باید بیش از سایر اقشار مورد توجه باشند.

بخش خصوصی مهریز در اجرای برنامه های دهه فجر مشارکت کند

وی با بیان اینکه نسل چهارم انقلاب را درک نکرده اند و نیازمند بصیرت افزایی در این زمینه هستند، اضافه کرد: ضروری است از رسانه های گروهی، دستگاه های فرهنگی، ابزار هنر و هر آنچه برای نسل چهارم انقلاب دارای جذابیت است، برای اجرای برنامه های دهه فجر سال جاری بهره گرفته گردد.

رستگاری با تاکید بر برگزاری نمایشگاه های مختلف برای نشان دادن توانمندی های بخش دولتی و غیردولتی و واحدهای اقتصادی مطرح کرد: بخش عمده ای از دستاوردهای انقلاب اسلامی مرتبط با حوزه صنعت است و نسل جوان باید در جریان این دستاوردها قرار گیرد.

فرماندار مهریز با بیان اینکه بخش خصوصی نیز از دستاوردهای انقلاب بهره های بسیار برده و گواه این ادعا راه اندازی واحدهای صنعتی بزرگ و ... است، اضافه کرد: بخش خصوصی نیز برای تبیین این دستاوردها در اجرای برنامه های دهه فجر مشارکت کند.

وی همچنین از دستگاه های اجرایی شهرستان مهریز خواست: نهایت همکاری را با ستاد دهه فجر و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد به منظور برگزاری هر چه باشکوه تر جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در شهرستان مهریز داشته باشند.

رستگاری همچنین بر لزوم فراهم آوردن زمینه های مشارکت مردم در اجرای این برنامه ها تاکید نمود و اضافه کرد: ضروری است از همه اقشار جامعه برای برگزاری هرچه باشکوه تر برنامه ها و مردمی برگزار کردن جشن ها، استفاده گردد.

tafreh.ir: وبلاگ خبری، تحلیلی طفره

namasho.ir: وبلاگ فناوری، گردشگری و مسافرت نماشو

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 3440

به "بخش خصوصی مهریز در اجرای برنامه های دهه فجر مشارکت کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بخش خصوصی مهریز در اجرای برنامه های دهه فجر مشارکت کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید