بازیکنان استقلال در جنگ با دمبل و هارتل

به گزارش بلاگ پو، استقلالی ها به تمرین های سفت و سخت خود با پولاد سرد ادامه می دهند تا شاید بعد از تعطیلات با بدن های آماده تر در لیگ حاضر شوند.

بازیکنان استقلال در جنگ با دمبل و هارتل

به گزارش خبرنگاران ، استقلالی ها به تمرین های سفت و سخت خود با پولاد سرد ادامه می دهند تا شاید بعد از تعطیلات با بدن های آماده تر در لیگ حاضر شوند. آیا این تمرین ها استقلال را از وضعیت کنونی خلاص خواهد نمود؟ تمرینات آن ها با دمبل و هارتل جالب توجه است.

1:مهدی رحمتی در این سن و سال هم از وزنه زدن غافل نیست. دروازه بان استقلال کوشش می نماید با این تمرین ها رویای بازی تا 40 سالگی برای استقلال را در وجودش زنده نگه دارد. این وزنه زدن ها می تواند عضلات رحمتی را شاداب نگه دارد.

2: نویمایر یا نیومایر. هرچه هست تا امروز کاری برای استقلال انجام نداده که شاخص باشد. هافبک سوئسیس-آلمانی استقلال شاید با عضلات قوی تر بازیکن بهتری برای استقلال باشد. کار به این وزنه های سنگین شاید بازیکن خارجی استقلال را به سمت وسوی خوبی سوق دهد.

3: الحاجی گروه می داند که دراستقلال با تیام مقایسه می گردد. قیاسی که او را تحت فشار قرار خواهد داد. گرو بهتر است به جای فرار از این فضا قدری برچالاکی اش بیفزاید. شاید این تمرین ها برای گرو هم مفید باشد.

4: بازی با تراکتورسازی یک مرتضی تبریزی آماده و گلزن را نوید می داد اما موتور گلزنی مهاجم همدانی استقلال زود خاموش شد. حالا او هم مثل گرو زیر ذره بین است. کافی است تبریزی یک بازی دیگر گل نزند تا تفاوت استقلال و ذوب آهن را بهتر احساس کند. بجنگ پسر.

5: می گفتند الله یار دروازه رقبای استقلال را به آتش خواهد کشید اما فضای استقلال خیلی زود او را محو کرد. البته هنوز درهای فرصت را به روی او نبسته اند. صیاد منش باید منش ورزشکاری اش را خیلی زود به طرفداران استقلال اثبات کند. او باید تمریناتش را جدی بگیرد.

10-670

tafreh.ir: وبلاگ خبری، تحلیلی طفره

namasho.ir: وبلاگ فناوری، گردشگری و مسافرت نماشو

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 1300

به "بازیکنان استقلال در جنگ با دمبل و هارتل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازیکنان استقلال در جنگ با دمبل و هارتل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید