اردبیل به استان جشنواره های گردشگری تبدیل می گردد

به گزارش بلاگ پو، سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: تا سال 2020 اردبیل به استان جشنواره ها و رویدادهای فرهنگی تبدیل می گردد.

اردبیل به استان جشنواره های گردشگری تبدیل می گردد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل، نادر فلاحی سرپرست این اداره کل امروز دوشنبه 25 تیر 97 با اعلام این خبر توضیح داد: تنوع آب و هوایی، تنوع جاذبه های تاریخی و طبیعی و تنوع آداب و رسوم فرصت برگزاری جشنواره های متنوع را در این استان فراهم ساخته است.

او متذکر گشت: در تمام شهرستان های 10گانه استان می توان جشنواره های متنوع برگزار کرد که تقویم برگزاری جشنواره ها، نمایشگاه ها و رویدادهای فرهنگی در حال تدوین است.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اردبیل تاکید نمود: با توجه به قابلیت ها و ظرفیت های استان، در افق 2020 اردبیل به عنوان نگین گردشگری و شهر جشنواره ها تبدیل می گردد.

به گفته فلاحی گردشگری محور اصلی توسعه استان است و برنامه های اداره کل در مسیر بهره گیری حداکثری از ظرفیت های استان قرار گرفته است.

او به برنامه ریزی برای توزیع زمانی و مکانی گردشگری استان اشاره و تاکید نمود: همچنین حرکت در راستای توسعه گردشگر محور استان و تزریق نشاط و شادی در جامعه اهداف اصلی سازمان است.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اردبیل به ضرورت مشارکت بخش خصوصی در تقویت تاسیسات گردشگری نیز تاکید نمود و اضافه کرد: رونق گردشگری استان نیازمند مشارکت سرمایه گذاران بخش خصوصی است.

فلاحی توضیح داد: با توجه به رویکرد حمایتی مسئولان استان از برنامه های توسعه گردشگری، بسته های حمایتی برای سرمایه گذاران پیش بینی گشته است.

tafreh.ir: وبلاگ خبری، تحلیلی طفره

namasho.ir: وبلاگ فناوری، گردشگری و مسافرت نماشو

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: chtn.ir
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 256

به "اردبیل به استان جشنواره های گردشگری تبدیل می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اردبیل به استان جشنواره های گردشگری تبدیل می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید