10 ترفند نبوغ آمیز برای یک سفر راحت تر ، فروش آنلاین بلیط هواپیما

به گزارش بلاگ پو، چه بخواهید آخر هفته بیرون بزنید و یک سفر کوتاه بروید، چه برای عروسی به یک شهر دیگر دعوت شده باشید و یا بخواهید چند روز لب دریا بروید و خوش بگذرانید، مهم ترین سوالی که پیش می آید، این است: چطور در طول سفر استرس کمتری داشته باشم؟ به ویژه اگر بخواهید برای یک هفته سفر، فقط یک ساک کوچک (که بگردد داخل هواپیما هم برد) ببندید. برای این که مو لای درز سفرتان نرود، این 10 ترفند فوق العاده مفید را اجرا کنید تا بارتان سبک گردد، وسایل آرایش را هم همراه ببرید و غذای هواپیما هم اذیت تان نکند. با خبرنگاران همراه باشید. بلیط هواپیما

10 ترفند نبوغ آمیز برای یک سفر راحت تر ، فروش آنلاین بلیط هواپیما

لیوان نگه دار

مگر چند تا دست دارید که دو تا ساک کوچک، کیف زنانه، احتمالا پاسپورت و آب یا چای را نگه دارید؟ پتو مسافرتی یا روسری را دور دسته ساک ببندید و از آن به اسم نگهدارنده مفید لیوان یا قوطی آب بهره ببرید.

صبحانه سالم

معمولا غذای هواپیما افتضاح است. به جای دونات یا کره و مربای آماده و کوچکی که می دهند، کمی خوراکی و یک فلاسک چای همراه داشته باشید و صبحانه خودتان را نوش جان کنید.

برای مسواک تان محافظ ببرید

برای این که مسواک ته کیف آرایش کثیف نگردد یا کلا گرد و خاک بیرون را نگیرد، از پوشش های مخصوص که بیرون می فروشند، بهره ببرید یا اگر به آن ها دسترسی ندارید، خودتان خلاقیت به خرج دهید و مثلا با یک جعبه خالی آدامس درپوش بسازید.

لوازم مورد احتیاج برای دو هفته مسافرت را جا دهید

مهم ترین راهنمای سفر این است که لباس ها را تا نکنید، آن ها را لوله کنید. بعد، از این که چقدر لباس در ساک تان جا شده، تعجب می کنید.

اگر سفرتان به جای زیاد دوری نیست

تمام کرم ها و مواد آرایشی تان را می توانید در کیف پلاستیکی کوچک (با حجم حدودا یک لیتر) جا دهید و ببرید.

مرتب بچینید

این جا کیسه های طناب -کشی خیلی استفاده دارند و می توانید برای ساماندهی صابون، شوینده ها و لوازم آرایشی از این کیسه ها بهره ببرید. هم چنین اگر سرویس بهداشتی در اتاق خواب نباشد یا در فضای باز چادر می زنید، دم دست بودن این کیسه ها خیلی یاری می نماید.

آیا یکی از دوستان تان سفر می کنید؟

جایگاه کنار پنجره و کنار راهرو را رزرو کنید. مردم اگر تنها سفر نمایند، معمولا جایگاه وسط را رزرو نمی نمایند، بنابراین احتمال این که کل ردیف دست شما بیفتد، زیاد است.

برای یک مراسم خاص سفر می کنید

که باید چند تکه از جواهرات زیبای تان را هم همراه ببرید؟ از یک جایخی کوچک بهره ببرید، گوشواره ها را کنار هم و گردنبند را هم بدون این که گره بخورد، درون آن بگذارید و با پلاستیک روی آن را بکشید.

لوسیون ها و شامپوها همراه ببرید

آن ها کاملا تخت هستند و جا نمی گیرند، وزن شان بسیار ناچیز است و وقتی از آن ها استفاده کردید، می توانید بسته اش را دور بیندازید؛ برای همین، جا درون ساک دستی تان بیش تر هم می گردد.

گردنبندهای عظیم را درون کیف آرایش مچاله نکنید

کلاسورهای مدرسه یا پلاستیکی این جا به درد می خورند و به یاری آن ها می توانید برترین لوازم تزیینی تان را ببرید، بدون این که به هم گره بخورند.

برای خرید بلیط آنلاین هواپیما به صفحه اصلی سایت مراجعه کنید.

tafreh.ir: وبلاگ خبری، تحلیلی طفره

namasho.ir: وبلاگ فناوری، گردشگری و مسافرت نماشو

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: مجله دور و نزدیک
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 53212

به "10 ترفند نبوغ آمیز برای یک سفر راحت تر ، فروش آنلاین بلیط هواپیما" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 ترفند نبوغ آمیز برای یک سفر راحت تر ، فروش آنلاین بلیط هواپیما"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید