گوگل تصادفا 10 گوشی پیکسل 4 برای یک خریدار ارسال کرد

به گزارش بلاگ پو، گوگل به وسیله فروشگاه آنلاین خود حجم زیادی از گوشی ها را به فروش می رساند. به همین خاطر، بروز اشتباه برای چنین فروشگاه هایی چندان بعید به نظر نمی رسد. حالا در همین زمینه، یکی از خریداران فقط یک پیکسل 4 آنلاک خریداری نموده ولی گوگل در عوض برای او 10 پیکسل 4 ارسال نموده است.

گوگل تصادفا 10 گوشی پیکسل 4 برای یک خریدار ارسال کرد

این کاربر اتفاق موردنظر را در سایت Reddit توضیح داده است. به گفته او، با توجه به اعمال تخفیف برای این گوشی و رسیدن قیمت آن به 500 دلار، او تصمیم گرفته یک پیکسل 4 نسخه آنلاک خریداری کند. اما وقتی که محموله به خانه او رسیده، دیده که در کارتن موردنظر 10 گوشی پیکسل 4 قرار گرفته است.

این فرد در ابتدا به این فکر بوده که این ده گوشی را نگه دارد که طبق قوانین آمریکا، این خریدار چنین حقی را داشته؛ اما در نهایت همسرش او را راضی نموده که صادق باشد و گوشی های اضافی را به گوگل بازگرداند. او نوشته: برای یک لحظه احساس کردم بلیط بخت آزمایی برنده شده ام اما زمانی که فرشته روی شانه ام و همسرم صحبت کردند، فهمیدم که فقط یک انتخاب وجود دارد.

در نهایت، او با اکراه به سرویس پشتیبانی گوگل این اشتباه را اطلاع داده که در نهایت این موضوع فرایند پیچیده ای را به همراه داشت. گوگل به جای اینکه حرف خریدار را قبول کند، از او خواسته که از موبایل های اضافی عکس بگیرد و برای آن ها بفرستد. بعد از این کار، گوگل 2 روز بعد با فرد موردنظر تماس گرفته است. در نهایت هم به او اطلاع داده شد که یک پیک برای تحویل دریافت 9 گوشی اضافه به آدرس این خریدار مراجعه خواهد نمود. پایان این خریدار بعد از پشت سر گذاشتن دردسرهای متعدد، توانست فقط همان پیکسل 4 خریداری شده را نگه دارد.

منبع: Android Authority

گوشی های زیادی

tafreh.ir: وبلاگ خبری، تحلیلی طفره

namasho.ir: وبلاگ فناوری، گردشگری و مسافرت نماشو

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 25949

به "گوگل تصادفا 10 گوشی پیکسل 4 برای یک خریدار ارسال کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوگل تصادفا 10 گوشی پیکسل 4 برای یک خریدار ارسال کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید