7 متد تشخیص خیانت شوهران با آخرین فناوری های روز

به گزارش بلاگ پو، در عصری که عالم و آدم راه به راه شیوه های چندهمسری آموزش می دهند و پیاپی قوانین تعدد زوجه به تصویب می رسانند و از سویی دیگر، جوانان همیشه در خانه و عاطل و باطل بی کار می گردند و به همین خاطر، به یک ازدواج معمولی هم تن نمی دهند و اگر هم بدهند بعد از مدتی طلاق می دهند

7 متد تشخیص خیانت شوهران با آخرین فناوری های روز

7 متد تشخیص خیانت شوهران با آخرین فناوری های روز

در عصری که عالم و آدم راه به راه شیوه های چندهمسری آموزش می دهند و پیاپی قوانین تعدد زوجه به تصویب می رسانند و از سویی دیگر، جوانان همیشه در خانه و عاطل و باطل بی کار می گردند و به همین خاطر، به یک ازدواج معمولی هم تن نمی دهند و اگر هم بدهند بعد از مدتی طلاق می دهند و اگر هم ندهند، زیر مخارج همان یکی هم می زایند و اگر هم نزایند، زنان شان باید بزایند و وقتی هم که این زنان فداکار فرت و فرت می زایند که دیگر هیچ؛ چون دقیقا در همان حین گاو مردان خانه دوقلو می زاید و زندگی شان می شود قوز بالای قوز!

لذا بر همین اساس و در بین این زایمان های بی اساس بر آن شدیم که با دوراندیشی تدابیری بیندیشیم تا به جوانان آس و پاس ثابت کنیم بیرون از کانون گرم خانواده سرد است و بی احساس و هیچ اجاق دیگری روشن نیست حتی به قدر گرم کردن یک کالباس!

به همین دلیل، یکی از شیوه های گرم نگاه داشتن کانون گرم خانواده و حفظ تک همسری دریافت مچ و رو کردن دست مردان همیشه آماده خیانت با گرایش ازدواج چندهمسری است. البته شیوه های متداول برای کشف و خنثی کردن خیانت شوهران مانند برخی از داروهای آنتی بیوتیک بی اثر شده است و مردان به نقطه ای از کشف و شهود رسیده اند که به راحتی می توانند دست زنان شان را بخوانند و بدل شگردهای قدیمی آن ها را بزنند؛ شیوه هایی مانند چک کردن آخرین مکالمات و پیام های داخل شبکه های اجتماعی مجازی که معمولا در حین برگشت مردان به منزل پاک می شوند و یا استشمام ادکلن زنانه و رژلب بر روی یقه پیراهن و جست وجوی موی بلند که همگی توسط مردان محو می شوند ... حتی مردان می توانند با تدابیری خاص، حس ششم زنانه را هم منحرف و آن ها را به داخل باقالی ها رهنمون کنند!

لذا در زیر برخی از روش های کمتر شناخته شده را برای تشخیص خیانت مردان و پیشگیری از پدیده چندهمسری معرفی می کنیم:

1- قدم شمار موبایل شوهرتان را کنترل کنید مخصوصا در روزهایی که هوا دونفره است! اگر تعداد قدم هایش و مسیرهایش به شکلی محسوس شک برانگیز شد شما هم متعاقبا حساس و مشکوک شوید!

2- به همان شکل بالا کیلومترشمار ماشین شوهرتان را هم هر روز یادداشت و اعداد به دست آمده را در نموداری وارد کنید؛ اگر نمودار فوق سینوسی شد متعاقبا اخلاق تان باید سگی شود!

3- داشتن جی میل همسر یک کلید طلایی برای تشخیص خیانت است! لذا پسورد ایمیل شوهرتان را به بهانه ای از او بخواهید؛ نگران نباشید او به راحتی آن را خواهد داد چون هیچ مردی این روزها از ایمیل خود برای مخ زنی استفاده نمی کند. بعد از آن شما می توانید اقدامات زیر را برای کنترل همسر خود انجام دهید:

الف) با استفاده از ردیاب جی میل همسرتان و مشخصات موبایلش که قبلا در آن تعریف شده است می توانید او را به راحتی ردیابی کنید!

ب)با استفاده از پیام هایی که به جی میل همسرتان ارسال می شود می توانید به اسنپ ها و تپسی هایی که او گرفته و در نتیجه جاهایی که او رفته به راحتی پی ببرید!

ج) با استفاده از جی میل همسرتان می توانید به انواع خریدهای اینترنتی او اعم از کادو، بلیط سینما و تئاتر دونفره و ... پی ببرید!

4- شما با چک کردن مسیریاب ویز موبایل شوهرتان، می توانید سوابق مسیرهایی را که قبلا با آن رفته به دست آورید. برای کنترل ویز هم می توانید در یکی از سفرهای داخل شهری به بهانه راهنمایی شوهرتان موبایل او را گرفته و بعد از ورود به ویز آن را کنترل کنید!

5- سعی کنید به بهانه دلتنگی و دیدن روی ماه همسرتان با او تماس تصویری برقرار کنید تا بتوانید از جایی که او هست مطلع شوید!

6- استفاده از جی پی اس های کوچک که می تواند در خودرو شوهر و یا کیف او جاسازی و با استفاده از اینترنت به راحتی ردیابی شود یک راه تشخیص فوری محسوب می شود.

7- استفاده از دوربین مخفی در خانه مخصوص ایام تابستان که اعضای خانواده برای مدت نسبتا زیادی به شهرستان اعزام می شوند بسیار عالی و کارساز است!

با آرزوی موفقیت در تک همسری و حفظ آن تا زمانی که مرگ شما را از هم جدا سازد!

tafreh.ir: وبلاگ خبری، تحلیلی طفره

namasho.ir: وبلاگ فناوری، گردشگری و مسافرت نماشو

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 15699

به "7 متد تشخیص خیانت شوهران با آخرین فناوری های روز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "7 متد تشخیص خیانت شوهران با آخرین فناوری های روز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید