چرا برزیلی ها اینقدر در فوتبال خوب هستند

به گزارش بلاگ پو، وقتی به بازی زیبا فکر می کنید، نمی توان تصور تیمی با پیراهن های آبی و سبز را نداشته باشید زیرا آنها همواره خوب بازی می نمایند.

چرا برزیلی ها اینقدر در فوتبال خوب هستند

به گزارش خبرنگاران، برزیلی ها از گذشته تا به امروز یک نوع استاندارد هستند برای اینکه فوتبال باید چگونه باشد. آنها بهترین فوتبالیست تاریخ به نام پله را به ما معرفی کردن دو تیم ملی این کشور در دهه 70 به عنوان بهترین تیم تاریخ شناخته می گردد.

بازیکنان تکنیکی و خلاق چون سوکراتس، زیکو، روماریو، رونالدو، ریوالدو و نیمار، مثالی شاخص از ثروت غنی برزیل در پرورش بازیکنان با استعداد و خوب است. آنها تنها تیمی هستند که در تمامی ادوار جام دنیای حاضر بودند و با 6 عنوان قهرمانی در این رقابت ها بیشترین عنوان قهرمانی را دارا هستند.

چرا برزیلی ها در فوتبال خوب هستند؟ در اینجا به چند تئوری مهم می پردازیم:

جمعیت زیاد و جغرافیای گسترده

برزیل یکی از کشورهایی است که بیشترین جمعیت را در دنیا دارد و برای تیم های ملی پیروز، نمی توان این را کتمان کرد که جمعیت نقش مهمی در پیروزیت تیم ها دارد. فقط چین، هند، آمریکا و اندونزی جمعیت بیشتری نسبت به برزیل دارند. همچنین جغرافیای گسترده در این کشور باعث می گردد تا تنوع محیطی زیادی در این کشور وجود داشته باشد.

فوتسال

فوتسال در برزیل گسترده است و این کشور یکی از قدرت های فوتسال دنیا محسوب می گردد. پله عقیده دارد فوتسال باعث می گردد زودتر فکر کنید و تصمیم بگیرید. این رشته باعث پرورش بازیکنانی باکیفیت، سریع و تکنیکی می گردد. بازیکنانی که تمرینات مداومی با توپ انجام می دهند.

فوتبال خیابانی

گرما و بارش باران باعث می گردد فوتبالیست های برزیلی را نه در زمین های چمن بلکه بیشتر در خیابان ها ببینیم. این همان فوتبالی است که خیلی از بزرگان برزیلی آن را تجربه کردند. سختی فوتبال خیابانی باعث می گردد بازیکنان برزیلی در سنین پایه با سختی های بازی فوتبال آشنا شوند و بتوانند با هدف گذاری خوب به سطح عالی برسند. هرچند نبود مربیان قوی در رده پایه باعث می گردد برخی مواقع عمر مفید این بازیکنان زیاد نباشد.

فضای رقابتی بودن

این مساله در این کشور باعث می گردد تا بازیکنان به شدت با هم رقابت نمایند تا توجه باشگاه ها را به خود جلب نمایند. در واقع فوتبال برای آنها تنها راهی برای جدایی از فقر و حتی فلاکت است و در این راه بازیکنان برزیلی خیلی سخت کوشش می نمایند تا به فوتبالیست بزرگی تبدیل شوند. پسران سامبا رقابت زیادی با اروگوئه و برزیل دارند و به همین خاطر در عرصه های بین المللی نیز با وجود رقیبان قدرتمند، پیشرفت کردند.

عادت به برنده شدن

شما نمی توانید این موضوع را کتمان کنید که عادت به برنده شدن چه تاثیر بالایی در پیروزیت برزیل دارد. برزیلی ها با فوتبال نفس می کشند و زندگی می نمایند و برای آنها که عاشق فوتبال هستند، خیلی سخت است در این رشته شکست بخورند. برزیلی ها فوتبال را برای خود می دانند. به همین خاطر همواره با نهایت توان خودشان رقابت و تمرین می نمایند.

tafreh.ir: وبلاگ خبری، تحلیلی طفره

namasho.ir: وبلاگ فناوری، گردشگری و مسافرت نماشو

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 18572

به "چرا برزیلی ها اینقدر در فوتبال خوب هستند" امتیاز دهید

1 کاربر به "چرا برزیلی ها اینقدر در فوتبال خوب هستند" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا برزیلی ها اینقدر در فوتبال خوب هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید