پیشنهاد باشگاه پرسپولیس به فدراسیون فوتبال در مورد داوری ها

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران، مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در پی واکنش ها به صحبت های سرمربی این تیم گفت: با شناختی که از برانکو ایوانکوویچ وجود دارد، وقتی او اینقدر از شرایط موجود ابراز ناراحتی می نماید، تمام واقعیت معین می گردد. هجمه ها علیه پرسپولیس خیلی زیاد شده است.

پیشنهاد باشگاه پرسپولیس به فدراسیون فوتبال در مورد داوری ها

پندار خمارلو اضافه نمود: از برنامه بعضی بازی ها و قضاوت ها گرفته تا موضع گیری های ناصوابی که از بخش های مختلف علیه پرسپولیس شکل می گیرد، این ذهنیت را القا می نماید که ائتلافی درست شده است تا با جوسازی ها و فشارها در نهایت مقاومت پرسپولیس را از بین ببرند. اگر آقای برانکو اعتراض می نماید و از جریانی علیه پرسپولیس سخن می گوید، فقط به بحث داوری اشاره ندارد.

خمارلو درباره اظهارات مطرح شده از سوی مدیر عامل باشگاه سپاهان ادامه داد: برانکو مزاح ننموده و واقعا به شکل جدی می خواهیم که به مسائلی مثل داوری رسیدگی گردد. اتفاقا اینکه می گویند پرسپولیس از داوری ها سود برده، شوخی است. در همان بازی با ماشین سازی که مورد اشاره نهاده شد، شاهد بودیم که گل درست ما پذیرفته نشد. در همین بازی با ذوب آهن داور مسابقه در بعضی موارد به استناد نظرات کارشناسان اخطارهای نادرستی به بازیکنان ما داد. من یک سوال از آقای تابش می پرسم، اینکه در شرایط فعلی با این وضعیت محرومیت و مصدومان که داریم اگر بازیکنی به خاطر این اخطارها در بازی های بعد محروم گردد و پرسپولیس لطمه ببینید. آیا بهره آن را رقبای اصلی ما در کورس قهرمانی نمی برند؟ این یک اشتباه به سود رقبای ما است.

مدیر روابط عمومی پرسپولیس اعلام کرد: آقای تابش مدیر با سابقه و با تجربه ای هستند و قطعا متوجه می شوند که این مساله برای یک مربی حساسیت برانگیز است در حالی که با کلکسیونی از اشتباهات داوری علیه پرسپولیس در چند فصل اخیر و در همین فصل روبرو هستیم. ما سال جاری باید برای چهارمین قهرمانی پیاپی بازی می کردیم و اگر اینطور نیست به خاطر اشتباهات داوری در سالی است که منجر به نایب قهرمانی ما شد، آن هم فقط و فقط به خاطر تفاضل گل!!!

وی در ادامه گفت: سال قبل رکورد فوتبال ایران را خیلی بیشتر جابجا کردیم اگر این اشتباهات سهوی روی نمی داد. در همین فصل اکنون در صدر جدول بودیم. اگر اشتباه داوری نبود پرسپولیس برنده دربی بود. اصلا تردیدی نیست در میان تیم های بالای جدول پرسپولیس به خاطر این اشتباهات بیشتر متضرر شده است. ایشان پیشنهاد داد موضوع در صدا و سیما مطرح گردد ولی ما بعد از بازی با تراکتورسازی دیدیم که قواعد هندسه جابجا شد تا گل آفساید حریف ما، درست اعلام گردد.

خمارلو اعلام کرد: ما یک پیشنهاد بهتر داریم که قبلا هم مطرح کردیم و اینجا به صراحت می گویم که پیشنهاد ما جدی است و اگر فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ قبول نمایند، کتبا آن را ارائه می دهیم.

پندار خمارلو توضیح داد: پیشنهاد ما این است که یک گروه کارشناسی مورد وثوق و معتمد که به تجهیزات نرم افزاری به روز مجهز شده باشند، بازی های این فصل را از ابتدا آنالیز نمایند و تمام امتیازات ما و رقبای ما را بر اساس تصمیم های درست در نظر بگیرند و در جدول بازی ها اعمال نمایند. ما می دانیم چنین اتفاقی نمی افتد ولی به قدری مطمئن هستیم که این ادعا را مطرح می کنیم. اگر باشگاه های دیگر مثل سپاهان هم مدعی هستند، موافقت خود را اعلام نمایند.

وی درباره بازی پیش رو مقابل سپاهان توضیح داد: بازی ما با سپاهان جزو بازی های مهم فصل به حساب می آید. سپاهان همیشه در میدان حریف خوبی بوده است. قطعا یکی از اتفاقات خوب این فصل، حضور خوب سپاهان در رقابت های این فصل است. پرسپولیس هم در بدترین شرایط اینقدر توانمندی دارد که دنبال ضعف حریفان خود نباشد و امیدواریم شاهد یک بازی خوب باشیم که حقوق پرسپولیس هم در داخل زمین و هم روی سکوها در نظر گرفته گردد.

خمارلو در خاتمه افزود: روحیات آقای برانکو برای همه معلوم است. فکر می کنم همه روی اصول شرافتمندانه و جوانمردانه او در فوتبال قسم می خورند و هر کس غیر از این را مطرح کند، خود را زیر سوال خواهد بود. باشگاه پرسپولیس هم که از دیر باز بر اساس این اصول در فوتبال ایران فعالیت نموده است و به خاطر عدم پایبندی بعضی تیم ها، تاوان داده است. جوسازی اگر وجود دارد، علیه پرسپولیس است و تمام خواسته ما همانطور که سرمربی اعلام نموده است؛ عدالت و مساوات است. ما چیزی بیش از حق طبیعی خودمان نمی خواهیم. به هیچ لطفی هم احتیاج نداریم.

tafreh.ir: وبلاگ خبری، تحلیلی طفره

namasho.ir: وبلاگ فناوری، گردشگری و مسافرت نماشو

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 3228

به "پیشنهاد باشگاه پرسپولیس به فدراسیون فوتبال در مورد داوری ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشنهاد باشگاه پرسپولیس به فدراسیون فوتبال در مورد داوری ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید