پرداخت 560 میلیارد تومان به وزارت بهداشت برای تأمین اقتصادی بیمه سلامت

به گزارش بلاگ پو، 560 میلیارد تومان توسط معاونت نظارت اقتصادی و خزانه داری وزارت اقتصاد برای تأمین اقتصادی بیمه سلامت به وزارت بهداشت پرداخت شد.

پرداخت 560 میلیارد تومان به وزارت بهداشت برای تأمین اقتصادی بیمه سلامت

به گزارش به نقل از شبکه اخبار اقتصادی و دارایی ایران (شادا)، کمیته اطلاع رسانی ستاد مقابله با ویروس کرونای وزارت امور اقتصادی و دارایی از پرداخت 560 میلیارد تومان توسط معاونت نظارت اقتصادی و خزانه داری کل کشور وزارت اقتصاد برای تأمین اقتصادی بیمه سلامت به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی طی هفته جاری اطلاع داد.

در هفته جاری، همچنین 70 میلیارد تومان نیز از سوی معاونت نظارت اقتصادی و خزانه داری کل کشور وزارت اقتصاد بابت خرید دارو در وجه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی پرداخت شده است.

این گزارش همچنین از پرداخت یک هزار میلیارد تومان از سوی بابت یک درصد طرح سلامت در وجه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بابت دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور واریز شد.

بنا بر این گزارش، در ادامه این اقدامات، به میزان 15 میلیارد تومان در وجه اورژانس کشور و 200 میلیارد تومان هم از محل منابع هدفمندی یارانه ها بابت سختی کار پرستاران در وجه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی واریز شده است.

tafreh.ir: وبلاگ خبری، تحلیلی طفره

namasho.ir: وبلاگ فناوری، گردشگری و مسافرت نماشو

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 21706

به "پرداخت 560 میلیارد تومان به وزارت بهداشت برای تأمین اقتصادی بیمه سلامت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرداخت 560 میلیارد تومان به وزارت بهداشت برای تأمین اقتصادی بیمه سلامت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید