واعظی: من نامه قالیباف به روحانی را ندیدم

به گزارش بلاگ پو، محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت و در جمع خبرنگاران گفت: همه تخلفات کارمندان در وزارتخانه ها مورد آنالیز قرار می گیرد و به دلیل اینکه اعمال نفوذی نشود، کمیته ای داریم که آنالیز های در آن صورت می گیرد.

واعظی: من نامه قالیباف به روحانی را ندیدم

به گزارش تسنیم، وی اضافه نمود: اتفاق جدیدی رخ نداده و در دولت های مختلف مدیرانی که مشکل دارند و تخلفی مرتکب شده باشند را همان ستادی که در نهاد ریاست جمهوری است، رسیدگی می نماید.

رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: سفر آقای ظریف به چین سفر خوبی بود و در مذاکرات که من آن را خواندم، به صورت جامع بحث نموده بودند. تحولات منطقه برای ایران و چین مهم است و چین مسائل را جدی تر از گذشته دنبال می نماید. در مجموع سفر موفقی است و گزارشی که امروز در دولت دادند گشایشی در همه امور ایجاد شده است.

واعظی درباره نامه قالیباف به روحانی درخصوص بودجه گفت: همواره دولت و مجلس بر سر بودجه تفاهم می نمایند؛ چیزی که الان می افتد این است که چنین نامه هایی بین ما و قوای دیگر و نهاد های دیگر بوده، اما اینکه اول ما نامه را در رسانه ها می بینیم و بعد دریافت می کنیم عجیب است؛ البته من این نامه را ندیدم.

tafreh.ir: وبلاگ خبری، تحلیلی طفره

namasho.ir: وبلاگ فناوری، گردشگری و مسافرت نماشو

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: فرارو
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 35427

به "واعظی: من نامه قالیباف به روحانی را ندیدم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واعظی: من نامه قالیباف به روحانی را ندیدم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید