هیسپان تی وی شبکه ای برای آگاهی از اخبار واقعی خاورمیانه

به گزارش بلاگ پو، مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی در کنفرانس مطبوعاتی مشترک با رئیس سازمان انرژی اتمی ایران بر نقش مثبت شبکه هیسپان تی وی معاونت برون مرزی صداوسیما در بازتاب درست و واقعی اخبار منطقه تاکید نمود.

هیسپان تی وی شبکه ای برای آگاهی از اخبار واقعی خاورمیانه

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری خبرنگاران از روابط عمومی شبکه هیسپان تی وی، رافائل گروسی، مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی روز گذشته در کنفرانس مطبوعاتی مشترک با علی اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی ایران بر نقش مثبت شبکه هیسپان تی وی معاونت برون مرزی صداوسیما در بازتاب درست و واقعی اخبار منطقه تأکید کرد.

گروسی که برای دیداری دو روزه با مقامات ایرانی به تهران سفر نموده بود، روز گذشته طی نشست خبری مشترک با علی اکبر صالحی در پاسخ به سؤال علی گودرزی، خبرنگار شبکه اسپانیایی زبان هیسپان تی وی بیان کرد: خیلی شادمان هستم که به زبان مادری ام در پایتخت ایران می توانم صحبت کنم. به شما تبریک می گویم بابت شبکه هیسپان تی وی و فعالیتی که انجام می دهید. کار شما بسیار ارزشمند است چون که در این منطقه مهم، جای یک شبکه اسپانیایی واقعاً خالی بود.

وی ادامه داد: این که شما بتوانید اخبار و اتفاقاتی را که در این منطقه رخ می دهد، برای مردم اسپانیایی بان مخابره کنید، اقدامی بسیار مهم و ارزشمند است و مطمئناً میلیون ها نفر اسپانیایی زبان که در دنیا وجود دارند،تشنه شنیدن این اخبار هستند.

خبرنگار هیسپان تی وی همچنین از رافائل گروسی، مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی برای بازدید از شبکه هیسپان تی وی معاونت برون مرزی صداوسیما دعوت کرد که گروسی ضمن تشکر از این دعوت، اعلام نمود که با توجه به فشرده بودن این سفر، در صورت مهیا بودن شرایط حتماً از این شبکه بازدید به عمل خواهد آورد.

هیسپان تی وی، تنها شبکه اسپانیایی زبان معاونت برون مرزی صداوسیماست که فعالیت خود را از سال 1390 و با شعار پلی به آمریکای لاتین شروع نموده است. این شبکه کوشش می نماید با عملکرد حرفه ای خود در بازتاب بی طرفانه تحولات منطقه و دنیا منبع اصلی دریافت اخبار خاورمیانه و ایران برای مردم اسپانیایی زبان سراسر دنیا شد.

4129/

tafreh.ir: وبلاگ خبری، تحلیلی طفره

namasho.ir: وبلاگ فناوری، گردشگری و مسافرت نماشو

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 32639

به "هیسپان تی وی شبکه ای برای آگاهی از اخبار واقعی خاورمیانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هیسپان تی وی شبکه ای برای آگاهی از اخبار واقعی خاورمیانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید