همایش گرافیک در استان مرکزی برگزار می گردد

به گزارش بلاگ پو، خبرنگاران: رئیس حوزه هنری استان مرکزی گفت: همایش گرافیک 18 دیماه در استان مرکزی برگزار می گردد.

همایش گرافیک در استان مرکزی برگزار می گردد

رضا میرزایی در گفت وگو با خبرنگارخبرنگاران در اراک،با اشاره به برگزاری همایش یک روزه گرافیک در استان مرکزی گفت: همایش یک روزه گرافیک در حوزه هنری استان مرکزی با حضور مسعود نجابتی انجام می گردد.

وی اضافه کرد: این همایش کارگاهی که به همت واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری استان مرکزی در روز 5شنبه 18 دیماه به صورت یک روزه انجام می گردد کوشش دارد تا چشم انداز ایران در سال 1404 را به عنوان موضوع همایش مطرح کند.

رئیس حوزه هنری استان مرکزی توضیح داد: در این همایش کارگاهی هنرمندان به آفرینش اثر پوستر کوشش می نمایند و سیدمهدی حسینی نیز در کنار مسعود نجابتی در این همایش شرکت دارد.

میرزایی بااشاره به بیوگرافی و موفقیت های مسعود نجابتی گفت: مسعود نجابتی متولد سال 46 در تهران و دارای مدرک فوق لیسانس رشته گرافیک از دانشگاه هنر بوده و در نخستین جشنواره هنرهای تجسمی جوانان استان قم به داوری پرداخت.

وی اضافه کرد: نجابتی درنمایشگاه گروهی پوستر نسل 4 شرکت داشت وهیئت داوران نمایش هایی نظیر خبر و برنامه های تلویزیونی صدا و سیما، نمایشگاه نشانه های اصفهان، نمایشگاه پوستر عاشورا در حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی تهران، نخستین نمایشگاه دوسالانه تایپوگرافی پوستر با نام اسماء الحسنی و پوسترهای نمایشگاه بین المللی کتاب بود.

رئیس حوزه هنری استان مرکزی توضیح داد: وی داری افتخاراتی مانند دریافت جایزه دوم بخش سایر آثار گرافیک از هفتمین نمایشگاه دوسالانه طراحان گرافیک ایران، طراح گرافیک نشر و تألیف کتاب خط در گرافیک برای آموزش طراحی فونت پرشیا برای شرکت بیت الکریم در آمریکا است.

میرزایی بااشاره به فعالیت های نجابتی گفت: مسعود نجابتی در کارنامه کاری خود فعالیت های شامل مدیریت هنری و طراح گرافیک تابلوهای اطلاع رسانی شرکت قطارهای مسافرتی، طراح گرافیک انتشارات نبوی، طراح گرافیک نخستین جشنواره تولیدات معارفی صدا و سیما و مدیر هنری کتاب های بزرگسالان نشر افق را دارد.

ی

tafreh.ir: وبلاگ خبری، تحلیلی طفره

namasho.ir: وبلاگ فناوری، گردشگری و مسافرت نماشو

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: تسنیم
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 20390

به "همایش گرافیک در استان مرکزی برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همایش گرافیک در استان مرکزی برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید