هدف ساندای بانوان 3 طلای جام جهانی است

به گزارش بلاگ پو، سرمربی تیم ملی ساندای بانوان با بیان اینکه شرایط ملی پوشان رضایت بخش است، اظهار کرد: هدف ما کسب سه طلای جام جهانی است.

هدف ساندای بانوان 3 طلای جام جهانی است

لیلا بندانی در گفت و گو با خبرنگاران، در خصوص شرایط تیم ملی ساندای بانوان برای حضور در مسابقات جام جهانی 2018 ساندا در چین، شرح داد: برای شرکت در این رقابت ها دو هفته اردو داشتیم که امروز(سه شنبه) روز آخر تمرینات بود. خوشبختانه آمادگی ملی پوشان رضایت بخش است و می توان به کسب مدال توسط آن ها امیدوار بود. با توجه به اردوهایی که این ملی پوشان برای شرکت در بازی های آسیایی 2018 جاکارتا پشت سر گذاشتند، با تمرینات این دو هفته به اوج آمادگی رسیده اند و باید منتظر مسابقات باشیم.

او در خصوص پیش بینی اش برای عملکرد فریناز نذیری نیز گفت: نذیری سال ها است که در وزن خود فیکس تیم ملی است اما متاسفانه این وزن عازم مسابقات نشده است تا بتواند خودش را نشان دهد. سال جاری هم آمادگی خوبی دارد و با بررسی رقبای او امیدواریم به مدال طلای این رقابت ها دست پیدا کند.

سرمربی تیم ملی ساندای بانوان در پاسخ به این سوال، آیا در وزن نذیری هم حریفی از کشور میزبان (چین) حضور دارد؟ اظهار کرد: در وزن او حریف چینی حضور ندارد اما سانداکار هندی و مصری از رقبای اصلی نذیری هستند. طبق قانون مسابقات نیز اگر کشوری در این وزن سانداکار نداشته باشد، چین می تواند سانداکاری را با انتخاب خود جایگزین کند.

او در مورد هدف گذاری تیم ملی بانوان از نظر تعداد و رنگ مدال برای این مسابقات، گفت: هدف ما از شرکت در این رقابت ها کسب سه مدال و سه طلای جام جهانی است اما باید ببینیم شرایط مسابقات به چه شکلی پیش خواهد رفت. در دو وزن ما که الهه و شهربانو هستند حریفانی از چین حضور دارند ولی هر سه سانداکار تیم ملی از آمادگی خوبی برخوردارند، باید ببینیم شرایط به چه نحو است و امیدوارم بهترین عملکرد را داشته باشیم.

لیلا بندانی در انتها صحبت هایش درباره شرایط ساندای بانوان ایران گفت: رشد خوبی در بخش ساندای بانوان داشته ایم و در چند مورد هم چینی ها را گرفته ایم. در حال حاضر نیز ورزشکاران خوب و قدرتمندی را هم در رده سنی جوانان و هم در رده سنی بزرگسالان داریم که نشان از رشد ساندای بانوان است. امیدوارم بتوانیم این روند رو به رشد را ادامه دهیم.

tafreh.ir: وبلاگ خبری، تحلیلی طفره

namasho.ir: وبلاگ فناوری، گردشگری و مسافرت نماشو

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 2355

به "هدف ساندای بانوان 3 طلای جام جهانی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هدف ساندای بانوان 3 طلای جام جهانی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید