نگاهی به لباسشویی P156I سامسونگ

به گزارش بلاگ پو، شیوع بیماری و فصل گرما باعث شده تا تعداد دفعات روشن کردن ماشین لباسشویی خانه نسبت به قبل بیشتر گردد. در خانه ما چند وقتی بود که برخی اوقات دو بار در روز مجبور به روشن کردن لباسشویی می شدم، تا اینکه با خرید ماشین لباسشویی تازه این موضوع حل شد.

نگاهی به لباسشویی P156I سامسونگ

ماشین لباسشویی قدیمی خانه که سال ها پیش خریده بودم، ظرفیت دیگ کمی داشت. طی این سال ها با عظیمتر شدن فرزندانم احتیاج به ماشین لباسشویی عظیمتر و پرظرفیت تر را احساس می کردم.

برای همین در ماشین لباسشویی های عظیم در پی مدل مناسبی بودم تا اینکه در شبکه های اجتماعی با لباسشویی 9 کیلویی P156I سامسونگ آشنا شدم. دستگاهی توانمند که با هوش مصنوعی شستشوی لباس ها را حرفه ای تر و تمیزتر انجام می دهد و در نصف زمان می تواند عملکردی دقیق و پاکیزه داشته باشد.

شستشو با هوش مصنوعی

یکی از مجذوب کننده ترین و کاربردی ترین بخش های لباسشویی P156I در خانه ما و در شرایط فعلی که به شدت ماشین لباسشویی کاربردی و فعال شده، فناوری QuickDrive آن بود. این فناوری زمان شستشو را به شکل حیرت آوری کم می نماید و می تواند زمان را تا 50٪ و اندازه مصرف انرژی را تا 20٪ کاهش دهد. این فناوری نه تنها ذره ای در کیفیت شستشو تغییر ایجاد نمی نماید، بلکه به یاری هوش مصنوعی بهینه ترین و پاکیزه ترین شستشو را در اختیار شما می گذارد.

در کنار فناوری QuickDrive هم سامانه هوشمند Q-rator در لباسشویی های P156I سامسونگ است که از داده های جمع آوری شده در جریان تعاملات کاربران با لباسشویی استفاده می نماید و چرخه شستشو را هوشمندانه تر و بهینه می نماید. ضمن اینکه برنامه ریز شستشو به بهینه کردن زمان بندی شستشو هم یاری می نماید.

البته برای استفاده از سامانه Q-rator ضروری است به اینترنت متصل باشید و یک حساب کاربری سامسونگ روی دستگاه های اندرویدی یا آیفون داشته باشید. اطلاعات و داده های وارد شده و الگوهای مصرف کاربران در این سامانه ذخیره می گردد و همین موضوع باعث می گردد پیشنهادها و گزینه های سودمندتری برای شستشو داشته باشید.

بخارشویی و اضافه کردن لباس در هر زمان

ادواش (Add Wash) نام فناوری منحصر به فردی است که در مدل P156I سامسونگ وجود دارد. این فناوری به شما این امکان را می دهد که بعد از اینکه لباسشویی را روشن کردید، نگران لباس های فراموش شده پشت در نباشید! با این فناوری می توانید پس از آغاز چرخه شستشو هم به سادگی و به سرعت لباس هایتان را به چرخه شستشو اضافه کنید. بعلاوه می توانید لباس های شسته شده با دست را که احتیاج به آبکشی یا آبگیری دارند، در مرحله اخر به دیگر لباس ها اضافه کنید.

علاوه بر این قابلیت، در این سری از لباسشویی های سامسونگ فناوری Hygiene Steam هم وجود دارد. با Hygiene Steam می توانید با بخار لباس های خود را به صورت عمیق و بهداشتی بشویید. در شرایط فعلی که لباس ها بیشتر شستشو می شوند می توانید آلودگی و میکروب ها لباس ها را با این فناوری از بین ببرید چون Hygiene Steam باعث می گردد که تمام آلودگی های مقاوم و 99 درصد از باکتری ها و عوامل حساسیت زا از البسه پاک شوند.

شستشوی پرتوان با مصرف انرژی کم

یکی دیگر از فناوری های لباسشویی P156I سامسونگ Eco Bubble است. کار این فناوری به این شکل است که ماده شوینده را به حباب تبدیل نموده و به سرعت درون پارچه نفوذ می نماید و امکان شستشوی موثر و قدرتمند را حتی در دمای پایین، فراهم می نماید. فناوری Eco Bubble آلودگی را به آسانی رفع می نماید و ضمن محافظت از رنگ و بافت پارچه، مصرف انرژی را به شدت کاهش می دهد و باعث کاهش هزینه های انرژی مصرفی می گردد.

علاوه بر فناوری های بالا اگر باز هم لباس هایتان لکه های سختی داشت تنها با فشردن دکمه Bubble Soak می توانید انواع لکه های مقاوم را از لباس ها حذف کنید. لباس ها با فناوری Bubble Soak کاملاً درون حباب های فعال غوطه ور شده و سست می شوند و آلودگی ها و لکه ها به سرعت از لباس ها پاک می شوند.

تمیز و روشن

یکی از مجذوب کنندهیت های ظاهری و کاربردی این لباسشویی هم چراغ داخلی دیگ آن است که به شما اجازه می دهد که محتوای داخل دیگ را به آسانی ببینید و مطمئن شوید که چیزی داخل دیگ جا نمانده است و محتویات آن را به خوبی ببینید و به آسانی آنالیز کنید.

اگر هم دیگ احتیاج به شستشو و ضدعفونی داشت فناوریEco Drum Clean داخل دستگاه شما را تمیز می نماید و باکتری های عامل ایجاد بو و آلودگی را بدون استفاده از مواد شیمیایی قوی از بین می برد.

tafreh.ir: وبلاگ خبری، تحلیلی طفره

namasho.ir: وبلاگ فناوری، گردشگری و مسافرت نماشو

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: شبکه چی
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 54012

به "نگاهی به لباسشویی P156I سامسونگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نگاهی به لباسشویی P156I سامسونگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید