نسل دوم اپل تی وی 4K با ریموت کنترل جدید معرفی شد

به گزارش بلاگ پو، اپل ساعاتی قبل در کنار رونمایی از محصولات جدید خود، از نسل دوم اپل تی وی 4K رونمایی کرد. این مدل تازه نفس با ریموت کنترل جدید و چیپست قدرتمند به دست کاربران می رسد.

نسل دوم اپل تی وی 4K با ریموت کنترل جدید معرفی شد

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

اپل تی وی 4K مجهز به چیپست A12 Bionic است. این همان تراشه سری آیفون XS و XR محسوب می شود. پردازنده آن از 6 هسته تشکیل شده که دو هسته پردازش های سنگین را انجام می دهند و پردازش های سبک هم بر عهده 4 هسته دیگر واقع شده است. همچنین باید به پردازنده گرافیکی 4 هسته ای هم اشاره کنیم.

به لطف بهره گیری از این چیپست، این اپل تی وی می تواند ویدیوهای 4K HDR را با سرعت 60 فریم در ثانیه پخش کند. در ضمنً نباید طراحی جدید ریموت کنترل را از قلم بیندازیم. ریموت قبلی با انتقاد زیادی روبرو شد و به نظر می رسد این ریموت جدید می تواند نظر کاربران را جلب کند.

این ریموت نسبت به نسل قبلی بدنه ضخیم تری دارد و همچنین باید به تعبیه تاچ پد دایره ای شکل 5 جهته هم اشاره کنیم. دکمه پاور این ریموت می تواند تلویزیون را خاموش و روشن کند و دکمه سیری به لبه سمت راست منتقل شده است.

یکی از ویژگی های جالب نسل جدید اپل تی وی، امکان کالیبره کردن رنگ ها با آیفون است. برای این کار به آیفون مجهز به فیس آی دی مبتنی بر iOS 14.5 نیاز دارید و باید آیفون را در ناحیه مشخص شده درون تلویزیون قرار دهید. با این کار، سنسورهای آیفون برای کالیبره کردن رنگ تصویر استفاده می شوند.

پیش فروش نسل جدید اپل تی وی 4K در دو مدل 32 و 64 گیگابایتی با قیمت 179 و 199 دلار از تاریخ 30 آوریل (10 اردیبهشت) آغاز می شود و در نیمه دوم ماه می (اوایل خرداد) به دست کاربران می رسد.

منبع: GSM Arena

tafreh.ir: وبلاگ خبری، تحلیلی طفره

namasho.ir: وبلاگ فناوری، گردشگری و مسافرت نماشو

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 47733

به "نسل دوم اپل تی وی 4K با ریموت کنترل جدید معرفی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نسل دوم اپل تی وی 4K با ریموت کنترل جدید معرفی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید