نتیجه بازی پرسپولیس و پدیده تغییر می نماید؟ خبرنگاران

به گزارش بلاگ پو، سهیل مهدی تاکید نمود که بین تیم های لیگ در برنامه ریزی ها فرقی وجود ندارد.

نتیجه بازی پرسپولیس و پدیده تغییر می نماید؟ خبرنگاران

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، سهیل مهدی، درباره اسامی محرومان بازی های تیم ها که مدت هاست اعلام نمی گردد و همینطور درباره حواشی ملاقات پدیده و پرسپولیس گفت: لحاظ کردن محرومین برای هر مسابقه، بر عهده خود تیم هاست اما در جلسات هماهنگی قبل از سامانه اتوماسیون استعلام می گیرم. استثنائاً سامانه برای پرسپولیسی ها آپدیت نشده بود و تاریخ 99 داشت نه 1400 که بلافاصله اصلاح شد.

سرپرست سازمان لیگ درباره اعتراض پرسپولیسی ها در این خصوص که چرا بازی های شان قبل از سپاهان برگزار می گردد، گفت: همین نقد را استقلال به پرسپولیس دارد. ما 16 تیم در لیگ داریم و 3 بازی اخر لیگ همزمان برگزار می گردد. اینکه تیم ها درخصوص بازی کردن قبل یا بعد از رقبایشان اعتراض می نمایند، یک مسئله هواداری است. این که یک تیم زودتر یا دیرتر آغاز می نمایند باید بگوییم سعی می کنیم آنچنان تفاوتی بین تیم ها ایجاد نگردد.

سهیل مهدی پیرامون شکایت های پرسپولیس و پدیده از یکدیگر درباره محرومیت بازیکنان دو تیم گفت: بحث محرومیت ها به وسیله ارکان قضایی به باشگاه ها اعلام می گردد. مسئولیت استفاده کردن از بازیکنان محروم برعهده خود باشگاه است. تا آنجایی که من می دانم باشگاه ها مدارک خودشان را کامل کردند. کمیته انضباطی قرار است در این خصوص تصمیم بگیرد.

مهدی در مورد حضور تماشاگران در ملاقات پدیده و پرسپولیس گفت: حضور تماشاگران در بازی پدیده-پرسپولیس برای خود ما هم جای سوال و تعجب داشت. مسئولین مربوطه در مشهد، خودرأی عمل کردند.

tafreh.ir: وبلاگ خبری، تحلیلی طفره

namasho.ir: وبلاگ فناوری، گردشگری و مسافرت نماشو

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 46188

به "نتیجه بازی پرسپولیس و پدیده تغییر می نماید؟ خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نتیجه بازی پرسپولیس و پدیده تغییر می نماید؟ خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید