ناو هواپیمابر نیمیتز به آمریکا باز می شود

به گزارش بلاگ پو، خبرنگار شبکه خبری فاکس نیوز در پیامی توئیتری از بازگشت ناو هواپیمابر نیمیتز به آمریکا پس از حضوری طولانی در آب های غرب آسیا اطلاع داد.

ناو هواپیمابر نیمیتز به آمریکا باز می شود

به گزارش تسنیم، لوکاس تاملینسون خبرنگار شبکه خبری فاکس نیوز روز دوشنبه در پیغامی توئیتری گفت که نام هواپیمابر نیمیتز پس از 10 ماه مأموریت به آمریکا بازمی شود.

ناو هواپیمابر نیمیتز قرار بود دو ماه قبل به آمریکا بازشود، اما به دستور دونالد ترامپ و در راستای آنچه ارسال پیغام به ایران خوانده شد، به مأموریت خود در دریای عرب و اقیانوس هند ادامه داد.

این ناو هواپیمابر در حالی آبهای دریای عرب و اقیانوس هند را به مقصد آمریکا ترک می نماید که چندی پیش در جریان رزمایش موشکی عظیم ایران، دست کم یک فروند موشک بالستیک ایرانی به 100 مایلی محل استقرار آن در اقیانوس هند اصابت نموده بود.

در روز شنبه 27 دی ماه شبکه خبری فاکس نیوز به وقت تهران به نقل از مقامات آمریکایی که به دلایل امنیتی خواستند که نامشان فاش نشود گزارش داد که دست کم یک فروند از موشک های بالستیک شلیک شده در جریان رزمایش موشکی عظیم ایران در 100 مایلی ناو هواپیمابر یو اس اس نیمیتز و ناوگروه همراه آن در اقیانوس هند فرود آمده و منفجر شده است.

tafreh.ir: وبلاگ خبری، تحلیلی طفره

namasho.ir: وبلاگ فناوری، گردشگری و مسافرت نماشو

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: فرارو
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 42527

به "ناو هواپیمابر نیمیتز به آمریکا باز می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ناو هواپیمابر نیمیتز به آمریکا باز می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید