نامجومطلق: پرسپولیس شانس اصلی قهرمانی است، اما ما 30 امتیاز دیگر فرصت داریم

به گزارش بلاگ پو، مربی استقلال می گوید شرایط ما با کشوری مثل آلمان متفاوت است و نمی توانیم خودمان را با آن ها قیاس کنیم.

نامجومطلق: پرسپولیس شانس اصلی قهرمانی است، اما ما 30 امتیاز دیگر فرصت داریم

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، مجید نامجومطلق مربی استقلال در ارتباط با برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتبال و اختلاف نظرهایی که بین باشگاه ها در این زمینه وجود دارد گفت: در حال حاضر فدراسیون و سازمان لیگ در شرایط بسیار سختی قرار گرفته اند و نظرها هم در این خصوص متفاوت است. این را قبول دارم که تیم ها هزینه کرده اند و دوست دارند به اهدافی که ترسیم کرده اند برسند ولی باید بحث سلامتی افراد را هم در نظر بگیریم. متاسفانه کرونا هنوز ریشه کن نشده و مردم همچنان با مسائل زیادی که دارند با این بیماری مبارزه می کنند. در این شرایط حفظ جان مردم از هر چیزی مهمتر است.

وی تاکید کرد: شرایط ما با کشوری مثل آلمان متفاوت است و نمی توانیم خودمان را با آنها قیاس کنیم. فوتبال هم شرایط خاص خودش را دارد و در زمین مسابقه نمی توان فاصله اجتماعی را رعایت کرد یا از ماسک استفاده کرد. به عنوان مثال اگر لیگ شروع شود باید در اولین بازی به مصاف فولاد برویم، این در حالی است که اهواز در شرایط قرمز قرار گرفته است. مطمئنا سفر با هواپیما و رفتن به هتل یا فرودگاه مشکل ساز است و برگزاری لیگ با چالش های مختلفی همراه خواهد بود. در حال حاضر جلوی بازی های محبت آمیز را گرفته اند، حالا چگونه می خواهند بازی های رسمی را برگزار کنند.

نامجومطلق در ارتباط با اینکه برخی مدیران یا مربیان گفته اند که در صورت تعطیلی لیگ برتر مسئله ای بابت قهرمان اعلام کردن پرسپولیس در این فصل ندارند، گفت: طبیعتاً پرسپولیس به خاطر شرایط خوبی که در صدر جدول دارد، شانس اول قهرمانی محسوب می شود ولی فوتبال بازی اتفاقات است و نمی توان چیزی را پیش بینی کرد. ما و چند تیم دیگر هم شانس داریم، برای استقلال 30 امتیاز دیگر باقی مانده و ما هم می توانیم خودمان را جزو شانس های قهرمانی بدانیم. فکر نمی کنم در صورت تعطیلی لیگ برتر، تعیین کردن قهرمان منطقی باشد.

مربی استقلال در خصوص شایعات چند روز اخیر مبنی بر اینکه کادر فنی آبی پوشان، لیست مازاد این تیم را تهیه و در اختیار باشگاه قرار داده است، شرح داد: این موضوع صحت ندارد و بحث لیست مازاد برآورد رسانه ها است. هنوز تکلیف این فصل و زمان شروع فصل بعد تعیین نشده که کادر فنی بخواهد چنین تصمیمی بگیرد.

نامجومطلق در خصوص اتمام قرارداد چند بازیکن استقلال و اینکه آیا می تواند نفرات تاثیرگذار تیم را حفظ کند، گفت: استقلال در سال های گذشته بابت جدایی بازیکنان ضربه خورد و امیدوارم این تیم برای فصل بعد کمترین تغییر را داشته باشد. طیبیعتاً باشگاه هم باید تلاش کند تا نفراتی که قراردادشان رو به اتمام است را برای فصل بعد حفظ کند.

tafreh.ir: وبلاگ خبری، تحلیلی طفره

namasho.ir: وبلاگ فناوری، گردشگری و مسافرت نماشو

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 27583

به "نامجومطلق: پرسپولیس شانس اصلی قهرمانی است، اما ما 30 امتیاز دیگر فرصت داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نامجومطلق: پرسپولیس شانس اصلی قهرمانی است، اما ما 30 امتیاز دیگر فرصت داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید