معرفی سپاهان و فولاد به عنوان 2 الگوى آموزشگاه هاى فوتبال به AFC

به گزارش بلاگ پو، رئیس کمیته جوانان می گوید در نشست های آنالیز توسعه فوتبال با AFC آموزشگاه های 2 باشگاه سپاهان و فولاد به عنوان آموزشگاه های الگو معرفی شده اند.

معرفی سپاهان و فولاد به عنوان 2 الگوى آموزشگاه هاى فوتبال به AFC

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت رسمى فدراسیون فوتبال، اکبر محمدى، رئیس کمیته جوانان فدراسیون فوتبال از معرفى دو باشگاه سپاهان و فولاد به عنوان الگو و نمونه آکادمى هاى فعال فوتبال کشور به AFC اطلاع داد.

وی در این خصوص گفت: بنده به همراه آقاى محصص، رئیس محترم کمیته فنى نشست هاى مشترکى به صورت ویدئو کنفرانس با نمایندگان فیفا و AFC در مورد دو طرح مرتبط با حوزه فوتبال پایه و آموزشگاه ها داشتیم. نشست اول مرتبط با برنامه آنالیز اکوسیستم استعدادیابى فیفا بود که با آقایان روته مولر و استوارت صحبت کردیم. در این طرح ضروری است مجموعاً 13 آکادمى را جهت ارزیابى و بررسى که توسط یک شرکت بلژیکى انجام می گردد به فیفا معرفی کنیم. 5 آموزشگاه پسران و 5 آموزشگاه دختران همچنین 3 آموزشگاه برتر با بهترین کیفیت که یک آموزشگاه از بخش دختران و دو آموزشگاه پسران در این قسمت معرفى خواهد شد. در واقع در این آنالیز ارزیابی می گردد که نقشه راه موجود در فعالیت و برنامه این آموزشگاه ها منجر به تحقق نتیجه و خروجی مطلب می گردد یا نه.

رئیس کمیته جوانان فدراسیون فوتبال افزود: طرح دوم مربوط به کنفدراسیون فوتبال آسیاست، موسوم به طرح توسعه فوتبال جوانان نخبه در آسیا که شاخصه و آیتم های متعددى دارد. نحوه فعالیت آموزشگاه ها، تجهیزات، استعدادها، نیروى انسانی، کیفیت مربیان، تیم هاى ملی و موارد دیگر در این بخش بررسى می گردد و ما هم در این بخش ابتدا بر مبناى امکانات سخت افزارى مجموعه آکادمى و مرکز ملى فوتبال همچنین دو باشگاه سپاهان اصفهان و فولاد خوزستان را با ارائه تمام مستندات و مدارک معرفى کردیم. در نشست مشترک با آقاى لاسلو؛ نماینده AFC به صورت ویدئو کنفرانس ابتدا مدارک سپاهان مورد بررسى و ارزیابى نهاده شد و در نشست هاى بعدى مدارک و مستندات باشگاه فولاد مورد ارزیابى قرار می گیرد. در واقع هدف این است که شرایط و موقعیت فعلی این آکادمى ها به عنوان نمونه بررسى و با الگوهاى استاندارد مطابقت داده گردد تا در جهت برطرف نقاط ضعف و استانداردسازى آموزشگاه هاى فوتبال در کشور اقدام کنیم.

tafreh.ir: وبلاگ خبری، تحلیلی طفره

namasho.ir: وبلاگ فناوری، گردشگری و مسافرت نماشو

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 27083

به "معرفی سپاهان و فولاد به عنوان 2 الگوى آموزشگاه هاى فوتبال به AFC" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی سپاهان و فولاد به عنوان 2 الگوى آموزشگاه هاى فوتبال به AFC"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید