مظلومی: در استقلال دنبال عدالت هستیم نه جانبداری، اگر دربی نبود روی برنامه بازی ها حساس نبودیم

به گزارش بلاگ پو، مدیر تیم فوتبال استقلال می گوید حساسیت ملاقات مقابل پرسپولیس باعث شده است که این باشگاه درباره برنامه ریزی لیگ و تعداد بازی های بیشتر نگرانی داشته باشد.

مظلومی: در استقلال دنبال عدالت هستیم نه جانبداری، اگر دربی نبود روی برنامه بازی ها حساس نبودیم

به گزارش خبرنگاران، پرویز مظلومی درباره برنامه ریزی مسابقات لیگ گفت: ما خواستار این نبودیم که 12 روز در شرایط مسابقه نباشیم و از طرفی بازی با گل گهر سومین بازی خارج از خانه ماست. صحبتی که ما کردیم، نه تهدید بود و نه چیزی، با توجه به حساسیت دربی درخواست کردیم بازی های ما قبل از دربی برابر گردد. خودتان می دانید آسیب دیدگی ها و اخطارها قبل از دربی چقدر مهم است و روی بازی تأثیر دارد. سهیل مهدی به ما قول داد بازی ها قبل از دربی برابر گردد، اما ما اکنون بازی با گل گهر را برگزار می کنیم و باز هم در دربی دو بازی بیشتر از رقیب مان داریم.

وی که با برنامه فوتبال برتر گفت وگو می کرد، اضافه کرد: همانطور که می بینید، همه باشگاه ها معترض هستند و ما صحبتی که با آقای مهدی داشتیم این بود که بازی های عقب افتاده برگزار شوند و سپس مسابقات از سر گرفته گردد. حساسیت ما فقط روی بازی دربی است که برای هر دو تیم که رقیب هستند، اهمیت دارد و اگر موضوع بازی دیگری بود حساسیتی نداشتیم. ما دنبال جانبداری از تیم مان نیستیم، بلکه عدالت می خواهیم.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

مدیر تیم فوتبال استقلال اعلام کرد: وقتی محمود فکری صحبت کرد، همین مسئله را گفته بود که اگر قرار است پرسپولیس دو بازی بیشتر از استقلال داشته باشد، همان موقع که از فینال آسیا برگشت، دربی برگزار می شد. می دانم که سهیل مهدی رنگی فکر نمی کند و در سازمان لیگ بسیار زحمت می کشد، اما به ما قول داده بود بازی ها مساوی گردد و بعد دربی را برگزار کنیم که همین مسئله باعث ناراحتی محمود فکری شد.

مظلومی با تکرار این جمله که باشگاه استقلال دنبال عدالت است نه جانبداری، گفت: ما حتی نمی خواهیم این شبهه بین طرفداران مان ایجاد گردد که از یک تیم خاص جانبداری می گردد. بعضی ها در اظهارات خود از استقلال نام می برند، اما صحبت ما فقط درباره تیم خودمان است. همانطور که گفتم اگر دربی نبود ما بحثی نداشتیم. طرفداران ما روی این بازی حساس هستند.

وی در انتها تأکید کرد: من نمی گویم که به نفع تیم من تصمیمی گرفته گردد، اما وقتی بازی های یک تیم عقب می افتد، نتایج و جدول تعیین شده و این به سود تیمی است که بازی های عقب افتاده دارد. ما امیدواریم شرایط به گونه ای باشد که تیمی متضرر نگردد.

tafreh.ir: وبلاگ خبری، تحلیلی طفره

namasho.ir: وبلاگ فناوری، گردشگری و مسافرت نماشو

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 40586

به "مظلومی: در استقلال دنبال عدالت هستیم نه جانبداری، اگر دربی نبود روی برنامه بازی ها حساس نبودیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مظلومی: در استقلال دنبال عدالت هستیم نه جانبداری، اگر دربی نبود روی برنامه بازی ها حساس نبودیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید