مطالبه 40 ساله ورزش ایران برآورده شد، سال سختی پیش رو داریم

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران، مسعود سلطانی فر در حاشیه مراسم افتتاح موزه ملی ورزش، المپیک و پارالمپیک که امروز دوشنبه در محل کمیته ملی المپیک برگزار گردید، ضمن تبریک فرا رسیدن میلاد امام حسن مجتبی (ع) و خیرمقدم به معاون اول رئیس جمهور، استاندار تهران و دیگر حاضران خطاب به جهانگیری گفت: از زمان آمدن صالحی امیری یک وحدت و هماهنگی بالایی در مجموعه ورزش کشور وجود دارد. در اینجا به این موضوع شهادت می دهم.

مطالبه 40 ساله ورزش ایران برآورده شد، سال سختی پیش رو داریم

وی ادامه داد: در برپایی موزه جمع زیادی زحمت کشیدند تا مطالبه 40 ساله کشور برآورده گردد. آرزوی اهالی ورزش بود تا جایی برای نمایش سال ها زحمت اهالی خود داشته باشند. من شهادت می دهم که اگر انگیزه و پیگیری صالحی امیری نبود، این مهم محقق نمی شد.

وزیر ورزش در ادامه صحبت های خود به موفقیت هایی که ورزش ایران در سال 97 و در جام دنیای روسیه، بازی های آسیایی و پاراآسیایی و ..... به دست آورد، اشاره نمود.

وی اضافه نمود: سال جاری رویدادهای کسب سهمیه المپیک را در پیش داریم و این موضوع پیچیدگی خود را دارد. تحریم های ناعادلانه به ملت هم کار را سخت نموده اما باز هم مثل همواره پیروزی با ملت ایران خواهد بود و جوانان ما خواهند درخشید.

وزیر ورزش در انتها تاکید نمود: ما در ورزش قهرمانی در یکی از مهم ترین آوردگاه دنیا یعنی 16 دوره المپیک شرکت کردیم و 19 مدال طلا کسب نموده ایم که از این مدال ها 4 مدال برای قبل از انقلاب است و مابقی برای پس از پیروزی انقلاب. امیدوارم موفقیت های روز افزون ورزش را ببینیم.

tafreh.ir: وبلاگ خبری، تحلیلی طفره

namasho.ir: وبلاگ فناوری، گردشگری و مسافرت نماشو

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 7318

به "مطالبه 40 ساله ورزش ایران برآورده شد، سال سختی پیش رو داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مطالبه 40 ساله ورزش ایران برآورده شد، سال سختی پیش رو داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید