مبنای اولویت بندی واکسیناسیون دانش آموزان چیست؟

به گزارش بلاگ پو، معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش درباره فرایند واکسیناسیون معلمان و دانش آموزان در کشور شرح داد.

مبنای اولویت بندی واکسیناسیون دانش آموزان چیست؟

مهرزاد حمیدی معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش در گفت وگو با خبرنگار ، درباره جزئیات واکسیناسیون دانش آموزان اظهار کرد: برای تحقق این موضوع کمیته ای میان وزارت آموزش و پرورش و بهداشت تشکیل خواهد شد تا درباره چگونگی اجرای کار به اتفاق نظر برسند.

او با اشاره به اینکه اولویت بندی دانش آموزان برای واکسیناسیون با توجه به تصمیمات کمیته مذکور معین می گردد، گفت: بعد از واردات واکسن به کشور و تشکیل کمیته با توجه به اینکه کدام واکسن ها به کشور وارد شدند و مجوز تزریق برای چه سنینی را دریافت کردند، اولویت بندی را نهایی می کنیم.

به گفته حمیدی مسئله ای بابت اعلام اسامی دانش آموزان به وزارت بهداشت وجود ندارد و به محض اینکه واردات واکسن به کشور شروع گردد، اعلام اسامی به وزارت بهداشت انجام خواهد شد.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش توضیح داد: بعد از معین تکلیف واردات واکسن، مانند برنامه ای که برای واکسیناسیون معلمان داشتیم، مراکز تجمیعی برای واکسیناسیون دانش آموزان در نظر می گیریم.

حمیدی با اشاره به اینکه واکسیناسیون معلمان هم در حال اجرا است و تا 90 درصد این قشر دز اول را دریافت کردند، تاکید نمود: البته علاوه بر واکسیناسیون همچنان رعایت شیوه نامه های بهداشتی ضرورت دارد و این موضوع در سراسر جهان هم به اثبات رسیده است.

tafreh.ir: وبلاگ خبری، تحلیلی طفره

namasho.ir: وبلاگ فناوری، گردشگری و مسافرت نماشو

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 54326

به "مبنای اولویت بندی واکسیناسیون دانش آموزان چیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مبنای اولویت بندی واکسیناسیون دانش آموزان چیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید