ماجرای تصویر جسد رهبر کره شمالی چیست؟ ، خبرهای ضد و نقیض از رهبر کره شمالی ، اون از پیونگ یانگ خارج شد؟

به گزارش بلاگ پو، بعضی رسانه ها مدعی شدند که کیم جونگ اون پایتخت این کشور را ترک نموده و در مکانی ناشناخته در سواحل شرقی کشورش مستقر شده است.

ماجرای تصویر جسد رهبر کره شمالی چیست؟ ، خبرهای ضد و نقیض از رهبر کره شمالی ، اون از پیونگ یانگ خارج شد؟

به گزارش خبرنگاران، معاون ریاست تلویزیون ماهواره ای HKSTV هنگ کنگ از مرگ رهبر کره شمالی اطلاع داد. شایعه ای که در ادامه همه اخبار تاییدنشده و ضدو نقیض در خصوص کیم جونگ اون منتشر شده است. این در حالی است که رسانه های کره شمالی مدعی شدند کیم جونگ اون در روز 20 آوریل به بشار اسد نامه ای ارسال نموده است.

  • بیشتر بخوانید:

رهبر کره شمالی در حال قدم زدن رویت شد؟

پیغام رئیس جمهوری کره شمالی به اسد | حالم خوب است

ادعای جدید مقام آمریکایی درباره وخامت حال رهبر کره شمالی

غیبت مشکوک کیم جونگ اون | از ماجرای نامه رهبر کره شمالی به ترامپ تا شایعه جراحی قلب

رهبر کره شمالی دچار مرگ مغزی شده است؟

خواهر اون رهبر بعدی کره شمالی می گردد؟ | واکنش کاخ سفید

حال جسمانی رهبر کره شمالی در شرایط خطرناکی اس

از سوی دیگر بعضی منابع خبری گزارش داده اند، رهبر کره شمالی احتمالا پایتخت این کشور را ترک نموده و در مکانی ناشناخته در سواحل شرقی کشورش مستقر شده است.

خبرگزاری ایسنا به نقل از خبرگزاری یونایتد پرس گزارش داد که در روزهای گذشته غیبت کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی در محافل عمومی به شایعات متعدد درباره شرایط سلامتی وی دامن زده است. این شایعات در حالی مطرح می گردد که گزارش هایی تاییدنشده از قرار داشتن کیم جونگ اون در شرایطی بحرانی در پی یک عمل جراحی قلب منتشر شده است.

پایگاه خبری نیوسیس به نقل از منابع اطلاعاتی در کره جنوبی گزارش داده است، این احتمال وجود دارد که کیم جونگ اون از پایتخت خارج شده و به شهر وونسان رفته باشد.

بر اساس این گزارش، آنالیز ترددها نشان می دهد، این احتمال وجود دارد که کیم جونگ اون از پایتخت خارج شده است.

نیوسیس گزارش داده است، قطار مخصوصی که کیم جونگ اون از آن استفاده می نماید، در وونسان دیده شده اما هواپیمای شخصی او همچنان در پیونگ یانگ است.

ایرنا هم نوشت: خبرگزاری Newsis خبرگزاری کره جنوبی روز آدینه به نقل از منابع اطلاعاتی این کشور گزارش داد که رهبر کره شمالی احتمالا به شهر ساحلی وونسان رفته است.غیبت کیم جونگ اون در انظار عمومی باعث شده تا برآورد ها در خصوص سلامتی وی افزایش پیدا کند.

بعضی منابع مدعی شده اند که پس از عمل جراحی قلب سلامتی وی در وضع وخیمی قرار گرفته است.رسانه Newsis همچنین ادعا کرد که قطار ویژه کیم در وونسان مستقر شده است اما هواپیمای خصوصی وی همچنان در پیونگ یانگ است.

این خبرگزاری مدعی شد که در اواخر ماه فوریه که شیوع کرونا در مراحل اولیه بود کیم در منطقه وونسان حضور داشت و دستوراتی را به ارتش اعلام نموده بود. محتمل است پس از آنکه بعضی اعضای حزب کارگران کره به دلیل احتمال ابتلا به کرونا قرنطینه شدند، کیم به وونسان بازگشته باشد.

با این حال، مقام های کره جنوبی ادعاها درباره کیم را رد نموده اند. یک قانونگذار کره جنوبی که عضو کمیسیون دفاع ملی مجلس است، گفت که احتمالا حال کیم خوب است.

بعضی گزارش ها حاکی است که رهبر کره شمالی شاید در یک محل مستقر نباشد و ممکن است که وونسان را به مقصد نامعلومی در استان هاگیونگ جنوبی ترک نموده باشد. بنا بر این گزارش ها، ممکن است که رهبر کره شمالی هفته جاری دوباره در انظار عمومی ظاهر گردد.

  • انتشار شایعات از چه زمانی آغاز شد؟

این خبرهای ضد و نقیض در حالی منتشر می شوند که 21 آوریل CNN و بلومبرگ از وخیم بودن شرایط وی پس از یک عمل جراحی قلب باز اطلاع داده بودند و سه روز بعد یک کارشناس مسائل کره شمالی و بعضی رسانه های چینی اعلام کردند که کیم جونگ اون مرده است.

به هر حال، 25 آوریل (فردا) سالگرد تاسیس ارتش کره شمالی به دست کیم ایل سونگ، مراسم نظامی برگزار خواهد شد، فرصتی خوبی است که کیم جونگ اون به شایعات خاتمه دهد!

  • ماجرای تصویر جعلی جسد کیم جونگ اون

در این میان تصویری هم با عنوان جسد کیم جونگ اون در فضای مجازی منتشر شد. تصویری که البته خیلی زود تعیین شد که جعلی است و از روی تصویر جسد پدر او ساخته شده است.

تصویر جعلی کیم جونگ اون (عکس بالایی) و تصویر اصلی جسد پدرش کیم جونگ ایل (عکس پایینی)

tafreh.ir: وبلاگ خبری، تحلیلی طفره

namasho.ir: وبلاگ فناوری، گردشگری و مسافرت نماشو

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 25031

به "ماجرای تصویر جسد رهبر کره شمالی چیست؟ ، خبرهای ضد و نقیض از رهبر کره شمالی ، اون از پیونگ یانگ خارج شد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماجرای تصویر جسد رهبر کره شمالی چیست؟ ، خبرهای ضد و نقیض از رهبر کره شمالی ، اون از پیونگ یانگ خارج شد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید