لزوم ارتقای توانایی های IT و ICT دانشگاه آزاد بوشهر

به گزارش بلاگ پو، رئیس دانشگاه آزاد بوشهر گفت: توانایی های IT و ICT دانشگاه نباید مورد غفلت قرار گیرد و باید متناسب با شرایط روز جامعه و نیاز ها توسعه و ارتقا یابد.

لزوم ارتقای توانایی های IT و ICT دانشگاه آزاد بوشهر

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، اسماعیل عبداللهی، رئیس دانشگاه آزاد بوشهر در نشست شورای فناوری دانشگاه آزاد بوشهر گفت: این جلسات در چارچوب شناسایی نیاز های فناوری و توسعه ظرفیت های موجود به خصوص در شرایط کرونا و راستا تحول دانشگاه برگزار می شود.

عبداللهی با اشاره به زیرساخت های مطلوب فناوری و حضور نیرو های متخصص و با تجربه در استان بوشهر و اقدامات فناورانه در دوره کرونا، یادآور شد: این اقدامات نشان داد که توانایی های IT و ICT استان نباید مورد غفلت قرار گیرد و باید متناسب با شرایط روز جامعه و نیاز ها توسعه و ارتقا یابد.

رئیس دانشگاه آزاد بوشهر، خدمت رسانی مناسب و ساده و در دسترس را نیاز هر سازمان برشمرد و اضافه نمود: ارتباط گیری فناورانه و نوآورانه موضوع مهمی است که به دلیل سهولت، کاهش تنش، هزینه و زمان مورد استقبال مخاطبان و دریافت کنندگان خدمات قرار خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه خدمات غیرحضوری اعتماد بیشتر و منزلت و جذابیت به همراه دارد، اظهار داشت: در این بخش انتظارات بسیار زیاد است که با شناخت مسائل، نیاز ها و بهره گیری از تجارب سنوات اخیر در چارچوب های قانونی باید با آن روبرو شد.

عبداللهی با تأکید بر تهیه و ارائه طرح توجیهی مرکز تحقیقات فناوری اطلاعات و پیگیری نرم افزار و زیرساخت های مناسب برای خدمات رسانی غیرحضوری در استان بوشهر، خواستار تشکیل جلسات به صورت ماهیانه، مستمر و با دعوت از تمام کارشناسان و نخبگان شد.

tafreh.ir: وبلاگ خبری، تحلیلی طفره

namasho.ir: وبلاگ فناوری، گردشگری و مسافرت نماشو

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 48733

به "لزوم ارتقای توانایی های IT و ICT دانشگاه آزاد بوشهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لزوم ارتقای توانایی های IT و ICT دانشگاه آزاد بوشهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید