عملیات گشت مشترک با ماموران محیط زیست در رامسر برگزار گردید

به گزارش بلاگ پو، سرپرست یگان حفاظت اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران از برگزاری عملیات گشت مشترک نیروهای یگان حفاظت با نیروهای انتظامی، محیط زیست و منابع طبیعی در شهرستان رامسر اطلاع داد.

عملیات گشت مشترک با ماموران محیط زیست در رامسر برگزار گردید

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران، روح الله عبدالهی با بان اینکه این گشت حفاظتی با حضور مامورین شهرستان های فوق و دستگاه های مذکور در ارتفاعات رامسر برگزار گردیده است اضافه کرد: این گشت حفاظتی در راستای تاکیدات فرمانده یگان حفاظت کشور در مورد بکارگیری هر چه بیشتر مشارکت های اجتماعی با هدف پیشگیری و کاهش جرایم میراث فرهنگی یگان حفاظت در شهرستان های چالوس و رامسر برگزار گردیده است.

او همچنین فرهنگ سازی و آموزش حوزه فعالیت یگان حفاظت میراث فرهنگی را مقدمه همکاری و تعامل مردم و دیگر دستگاه های اجرایی دانست و توضیح داد: کارگاه آموزشی با همین عنوان ویژه دانش آموزان همراه با بازدید از موزه تاریخ شهر بابل برگزار گردید.

سرپرست یگان حفاظت میراث فرهنگی مازندران با اشاره به اینکه این کارگاه آموزشی در راستای فرهنگ سازی و ضرورت حفاظت آن برگزار می گردد خاطر نشان ساخت: در این کارگاه های آموزشی صندلی میراث فرهنگی، نحوه حفاظت از آن و توضیح وظایف یگان حفاظت و رسالت وجودی آن توضیحاتی ارائه شد.

tafreh.ir: وبلاگ خبری، تحلیلی طفره

namasho.ir: وبلاگ فناوری، گردشگری و مسافرت نماشو

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: میراث آریا
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 10518

به "عملیات گشت مشترک با ماموران محیط زیست در رامسر برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عملیات گشت مشترک با ماموران محیط زیست در رامسر برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید