علت پافشاری برای ادامه لیگ نامشخص است، فوتبال حرفه ای با سایر مشاغل تفاوت دارد

به گزارش بلاگ پو، سرپرست مدیرعاملی باشگاه تراکتور گفت: فوتبال حرفه ای با سایر مشاغل متفاوت است و نمی دانم چرا بعضی ها مصرانه به دنبال پیگیری مسابقات هستند.

علت پافشاری برای ادامه لیگ نامشخص است، فوتبال حرفه ای با سایر مشاغل تفاوت دارد

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری خبرنگاران از رسانه باشگاه تراکتور، میرمعصوم سهرابی در مورد آخرین شرایط تیم تراکتور اظهار کرد: از همان روز اولی که ستاد مقابله با کرونا، انجام تمرینات ورزشی را پرخطر بیان نمود، تصمیم به تعطیلی تمریناتمان گرفتیم و تا به امروز تمرینات تیممان تعطیل بوده و بازیکنانمان به انجام تمرینات انفرادی می پردازند.

وی اضافه کرد: مربی بدن ساز تیم، هر روز به طور مرتب برنامه ای را برای تمرین در منزل در اختیار بازیکنان قرار می دهد تا سطح آمادگی خبرنگارانن حفظ گردد تا در ادامه فوتبالشان دچار مشکل نشوند؛ هر چند که با توجه به تعطیلی نزدیک به دو ماهه تمریناتمان، مطمئناً احتیاج زیادی برای آماده سازی مجدد بدن بازیکنان است تا به شرایط مطلوب سابق برگردند.

سهرابی بیان نمود: متولیان امر و آن ارگان و اشخاصی که به ادامه مسابقات لیگ نوزدهم اصرار می ورزند، آیا می دانند که حتی اگر خدایی ننموده، یک بازیکن لیگ به این ویروس کرونا مبتلا گردد، چه فاجعه ای رخ می دهد؟! آیا این موضوع را در نظر گرفته اند که به چه قیمتی به دنبال پیگیری لیگ هستند؟!

وی ادامه داد: بیشتر بازیکنان و ورزشکاران، با استناد به نظر کارشناسی شده کمیته پزشکی فیفا، بر این عقیده اند در صورتی که به کرونا مبتلا شوند، عمر فوتبالی شان به خاتمه خواهد رسید و دیگر قادر به ادامه ورزش حرفه ای نخواهند بود و این عظیم ترین ضربه را به فوتبال حرفه ای آن شخص و سرمایه های فوتبال کشور ما خواهد زد و مسئولان مربوطه باید این موارد را در تصمیم گیری های خود لحاظ نمایند.

وی اضافه کرد: باید این را در نظر بگیریم که شرایط فوتبال حرفه ای با سایر مشاغل متفاوت است؛ چرا که فوتبال، شغل بازیکنان و منبع درآمد آن هاست و در صورتی که فوتبالیستی دچار مسئله ای گردد، عمر ورزشی اش به خاتمه می رسد و دیگر قادر به بازگشت به فوتبال حرفه ای و شغلش نخواهد بود.

سرپرست باشگاه تراکتور گفت: فوتبالیست ها حق دارند و به دنبال این موضوع هستند که در صورت بروز مشکل احتمالی، چه کسی جوابگوی خاتمه عمر فوتبالی شان خواهد بود؟ آیا وزارت ورزش پاسخ آن ها را خواهد داد یا فدراسیون و یا باشگاه ها و ...؟! جان انسان ها بسیار مهم تر از همه چیز است و در اولویت نخست ارزش های انسانی قرار گرفته است و حتی کمیته پزشکی فیفا نیز اخیراً اعلام نموده که هیچ چیز به اندازه جان انسان ها مهم نیست و فدراسیون ها نباید عجله ای برای آغاز تمرینات و ادامه مسابقات داشته باشند و این نکته ای است که مطمئناً به طور کامل کارشناسی شده و قابل استناد است. حتی بسیاری از لیگ های معتبر در سرتاسر دنیا، در حال تعطیل کردن و نیمه تمام گذاشتن لیگ سال جاری کشورهایشان هستند؛ اما نمی دانم چرا بعضی ها مصرانه به دنبال آغاز تمرینات و پیگیری مسابقات هستند و به این موضوع پافشاری می نمایند.

4048/

tafreh.ir: وبلاگ خبری، تحلیلی طفره

namasho.ir: وبلاگ فناوری، گردشگری و مسافرت نماشو

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 25518

به "علت پافشاری برای ادامه لیگ نامشخص است، فوتبال حرفه ای با سایر مشاغل تفاوت دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علت پافشاری برای ادامه لیگ نامشخص است، فوتبال حرفه ای با سایر مشاغل تفاوت دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید