عقب نشینی آمریکا در برابر فشار کشورها، تزریق واکسن های موردتأیید WHO برای سفر به ایالات متحده کافی است

به گزارش بلاگ پو، بعد از فشار کشورهای مختلف به جو بایدن برای پذیرش واکسن های مورد تأیید سازمان جهانی بهداشت، مرکز کنترل و پیشگیری بیماری های آمریکا اعلام نمود، مسافران کشورهای دیگر که با واکسن های کرونا مورد تایید سازمان جهانی بهداشت یا سازمان غذا و داروی آمریکا واکسینه شده باشند، می توانند وارد این کشور شوند.

عقب نشینی آمریکا در برابر فشار کشورها، تزریق واکسن های موردتأیید WHO برای سفر به ایالات متحده کافی است

به گزارش خبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از سی جی تی ان، مرکز کنترل و پیشگیری بیماری های آمریکا خاطرنشان کرد، مسافران کشورهای دیگر که با واکسن های کرونا مورد تائید سازمان دنیای بهداشت یا سازمان غذا و داروی آمریکا واکسینه شده باشند، می توانند وارد این کشور شوند.

کاخ سفید در 20 سپتامبر (29 شهریور) خاطرنشان کرد، ایالات متحده در ماه نوامبر، محدودیت های سفر برای مسافران هوایی از 33 کشور دنیا از جمله چین، هند، برزیل و بیشتر اروپا که کاملاً در برابر کووید 19 واکسینه شده اند را لغو می نماید. در آن موقع تعیین نشد که کدام واکسن ها برای سفر هوایی پذیرفته می گردد.

بعضی از کشورها به دولت جو بایدن فشار آوردند تا واکسن های مورد تأیید سازمان دنیای بهداشت را بپذیرد، زیرا واکسن های مجاز به وسیله سازمان غذا و داروی ایالات متحده در همه کشورها به طور گسترده مورد استفاده قرار نمی گیرد.

سی دی سی بعلاوه باید قوانین مربوط به موارد استثنا را مانند بچه هایی که هنوز واکسینه نشده اند و مسافرانی که هنوز واکسن در کشور آنها به طور گسترده در دسترس نیست تعیین کند؛ ضمن اینکه افرادی هستند که ممکن است مبتلا به کرونا شده باشند و تا زمان سفر هنوز امکان واکسیناسیون برای آنها فراهم نباشد.

سازمان دنیای بهداشت تا به امروز مجوز استفاده اضطراری واکسن های آمریکایی مدرنا، فایزر و جانسون اند جانسون، واکسن های چینی سینوواک و سینوفارم (پکن) و واکسن انگلیسی آسترازنکا را صادر نموده است.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 56163

به "عقب نشینی آمریکا در برابر فشار کشورها، تزریق واکسن های موردتأیید WHO برای سفر به ایالات متحده کافی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عقب نشینی آمریکا در برابر فشار کشورها، تزریق واکسن های موردتأیید WHO برای سفر به ایالات متحده کافی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید