عرضه The Elder Scrolls: Blades تا زمستان به عقب افتاد

به گزارش بلاگ پو، شرکت بازی سازی بتسدا در حال حاضر مشغول دست و پنجه نرم کردن با مسائل زیادی است؛ مسائلی که به لطف جدیدترین بازی آن ها یعنی Fallout 76 به وجود آمده اند. قرار بود بازی موبایل جدید این شرکت هم در ماه جاری و تا سرانجام سال 2018 عرضه گردد، ولی بتسدا خبر داده است که عرضه این بازی را به عقب انداخته اند. طبق خبری که بتسدا منتشر نموده، بازی موبایل The Elder Scrolls: Blades به جای سرانجام سال 2018، در اوایل سال آینده میلادی عرضه خواهد شد.

عرضه The Elder Scrolls: Blades تا زمستان به عقب افتاد

بتسدا در حالی این خبر را اعلام می نماید که سال جاری، در دو مراسم بزرگ با اطمینان گفته بود که بازی The Elder Scrolls: Blades تا سرانجام سال 2018 عرضه خواهد شد. بتسدا در رویداد E3 2018 از این بازی موبایل رونمایی کرد و در مراسم اپل در سپتامبر هم شاهد نمایش دوباره بازی و تایید زمان عرضه آن در پاییر بودیم. به نظر می رسد که دلیل تعویق در عرضه بازی، جلوگیری از بازخورد احتمالی نه چندان خوب نسبت به بازی است.

بیشتر بازی کننده ها از وضعیت فعلی بازی Fallout 76 راضی نیستند و از طرفی هم بتسدا زیاد درباره بازی و برنامه هایی که برای درست کردن آن دارد، صحبت نکرده است. عرضه یک بازی موبایل در این میان، کمکی به بتسدا نمی نماید.

بازی The Elder Scrolls: Blades قرار است یک تجربه موبایلی باشد و از ابتدا با در نظر دریافت این پلتفرم ساخته شده است. بازی سیاهچال هایی که هر بار به صورت اتفاقی ساخته می شوند را در مقابل بازی کننده قرار می دهد و بازی کننده هم در سیاهچال ها مبارزه می نماید تا آیتم های مختلف کسب کند. یک شهر هم برای گشت و گذار و خرید و فروش آیتم و هم چنین رابطه با دیگر بازی کننده ها، در بازی وجود دارد.

می توانید ویدیویی از نمایش بازی در کنفرانس اپل را در ادامه ببینید.

tafreh.ir: وبلاگ خبری، تحلیلی طفره

namasho.ir: وبلاگ فناوری، گردشگری و مسافرت نماشو

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 3163

به "عرضه The Elder Scrolls: Blades تا زمستان به عقب افتاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عرضه The Elder Scrolls: Blades تا زمستان به عقب افتاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید