طعنه سندرز به ترامپ درباره اهمیت ندادن به مردم عادی آمریکا

به گزارش بلاگ پو، سناتور ایالت ورمونت آمریکا ازرئیس جمهور این کشور به دلیل اهمیت ندادن به مردم عادی و وقت گذاشتن برای ملاقات با مدیران شرکت های نفتی انتقاد کرد.

طعنه سندرز به ترامپ درباره اهمیت ندادن به مردم عادی آمریکا

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، برنی سندرز سناتور ایالت ورمونت و یکی از نامزدهای دموکرات برای انتخابات 202 ریاست جمهوری آمریکا در پیغامی در توئیتر به نگرانی رئیس جمهور آمریکا برای شرکت های ثروتمند این کشور به جای مردم عادی آمریکا اشاره نمود.

وی در این پیغام توئیتری نوشت: در حالی که میلیون ها آمریکایی در انتظار مزایای بیکاری هستند که به آنها قول داده شده، ترامپ زمان خود را برای ملاقات با کسانی که بیشترین آسیب را دیده اند می گذارد: مدیران عامل اکسون و چورون (دو شرکت عظیم نفتی آمریکا). اگر شما هم مدیر نفتی هستید که به شدت به یاری احتیاج دارید نگران نباشید! رئیس جمهور اینجاست تا یاری کند.

سندرز چند رو پیش نیز گفته بود بی تحرکی ترامپ برای مقابله با ویروس کرونا به مرگ آمریکایی های بسیار زیادی منجر شده است. (جزئیات بیشتر)

وی در پیغامی در توئیتر نوشته بود: به جای به صف کردن جامعه علمی، به جای آموزش به مردم آمریکا درباره ضرورت فاصله اجتماعی و دیگر چیزهایی که ما باید انجام دهیم، بی تحرکی ترامپ به بهای زندگی آمریکایی های بسیار زیادی تمام شد.

طی روزهای اخیر فرمانداران ایالت های متعددی در آمریکا گفته اند که آنها تقریبا تجهیزات کافی مورد احتیاج برای مقابله با ویروس کرونا را دریافت نکرده اند.

.

tafreh.ir: وبلاگ خبری، تحلیلی طفره

namasho.ir: وبلاگ فناوری، گردشگری و مسافرت نماشو

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 23241

به "طعنه سندرز به ترامپ درباره اهمیت ندادن به مردم عادی آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طعنه سندرز به ترامپ درباره اهمیت ندادن به مردم عادی آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید