ضرب الاجل استاندار برای برطرف مشکل کمبود آب باغات انجیر پلدختر

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران، سید موسی خادمی عصر پنج شنبه در جشنواره انجیر سیاه در منطقه زیودار شهرستان پلدختر، گفت: احداث صنایع تبدیلی و تکمیلی در منطقه زیودار پلدختر اولویت دارد اما دولت نمی تواند این بخش را به طور کامل انجام دهد.

ضرب الاجل استاندار برای برطرف مشکل کمبود آب باغات انجیر پلدختر

وی، گفت: جهاد کشاورزی و دستگاه های مرتبط جذب سرمایه گذار برای توسعه صنایع تبدیلی و تکمیلی در منطقه زیودار را پیگیری نمایند تا دولت تسهیلات لازم را در اختیار سرمایه گذار قرار دهد.

استاندار لرستان، سرمایه گذاری در منطقه زیودار پلدختر را با وجود باغات انجیر سیاه برگشت سرمایه دانست و گفت: سرمایه گذاری در روستاهایی مانند منطقه زیودار که بیکاری و مهاجرت در آن خیلی کم است و ظرفیت های لازم و مزایای روستایی برای آبادانی وجود دارند قابل برگشت است.

خادمی، اضافه نمود: در منطقه زیودار پلدختر استعدادها و ظرفیت های کافی برای سرمایه گذاری وجود دارد و آبادانی باغات انجیر در این روستا بیانگر پرکاری و ابتکار مردم این منطقه است و امروز هزار نفر 100 میلیارد تومان درآمد ایجاد می نمایند.

وی، بزرگترین مشکل مردم منطقه زیودار پلدختر را کمبود آب آشامیدنی و آب کشاورزی دانست و اضافه نمود: رفع مشکلات آب آشامیدنی و کشاورزی این منطقه از مطالبات مردم منطقه است که توسط نماینده مردم در مجلس و سایر مسئولان مدت ها است پیگیری می گردد.

استاندار لرستان، گفت: در شورای برنامه ریزی استان مصوب گردید مجموعه مدیریت شهرستان پیگیری نمایند تا کمبود آب آشامیدنی منطقه زیودار از طریق روستاهای مجاور رفع گردد.

خادمی، از مسئولان خواست هرچه سریع تر ظرف مدت زمان پنج ماه با رفع معارض ها و احداث مخزن بزرگ تر مشکل آب آشامیدنی مردم منطقه زیودار پلدختر را حل نمایند.

بنابر این گزارش، پیگیری های مستمر خبرنگاران در رابطه با ضرورت رفع مشکلات باغات انجیر پلدختر موجب ضرب الاجل پنج ماهه سید موسی خادمی استاندار لرستان به مسئولان در جشنواره انجیر سیاه گردید.

tafreh.ir: وبلاگ خبری، تحلیلی طفره

namasho.ir: وبلاگ فناوری، گردشگری و مسافرت نماشو

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 128

به "ضرب الاجل استاندار برای برطرف مشکل کمبود آب باغات انجیر پلدختر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ضرب الاجل استاندار برای برطرف مشکل کمبود آب باغات انجیر پلدختر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید