سیم کارت های دریافتی وام یک میلیونی به 22 هزار عدد رسید

به گزارش بلاگ پو، مدیرکل پست استان مرکزی از افزایش 45 درصدی توزیع مرسولات وارده و صادره از استان مرکزی اطلاع داد و گفت: روزانه حدود چهار هزار مرسوله به استان وارد و به همین میزان نیز مرسوله از استان خارج شده است.

سیم کارت های دریافتی وام یک میلیونی به 22 هزار عدد رسید

به گزارش خبرنگاران آنلاین به نقل از ایسنا، محمدرضا عباسی اظهار کرد: در ایام شیوع ویروس کرونا، پست یکی از پرترافیک ترین ادارات بود که در کنار سایر نهادهای درگیر از جمله مدافعان سلامت و تیم شبکه بهداشت، نقش مهمی را در تکمیل زنجیره امدادرسانی و کاهش ترددهای غیرضروری و پویش در خواندن ماندن ایفا نموده است.

وی اضافه نمود: در این مدت این اداره هیچ تعطیلی به جز روز اول فروردین و 13 فروردین نداشته است. از زمان شیوع این ویروس، جلساتی برگزار و آموزش های لازم در راستای مصون بودن پستچی ها و دیگر پرسنل از بیماری ارائه شد.

مدیرکل پست استان مرکزی با اشاره به اهم اقدامات صورت گرفته در این مدت گفت: ضدعفونی بسته ها و ضدعفونی محیط کار طی دو نوبت از جمله مهمترین اقدامات صورت گرفته در این راستا بوده که در این جهت به جز دو مورد سطحی، با توجه به حجم ترافیک بالای کار هیچ مورد ابتلا از مجموعه پست به کرونا وجود نداشته است.

عباسی پست را یکی از ادارات فراموش شده در این ایام دانست که کمتر مورد توجه سازمان ها و نهادهای دیگر بوده و اضافه نمود: پست به صورت شبانه روزی در سه شیفت کاری خدمات لازم را ارائه نموده و چهار مرحله عملیات پستی اعم از قبول، جمع آوری، آماده سازی و توزیع را به صورت روزانه و بدون وقفه انجام داده و هیچ مسئله ای در جمع آوری یا توزیع و ارسال مرسولات پیش نیامده است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه پست یکی از پهناورترین شبکه های ارتباطی کشور است که در تمام نقاط روستایی ارائه خدمت می نماید، به واسطه دفاتر روستایی و نمایندگی ها، تمام مبادلات در تمامی روستاها به صورت یک روز در میان طبق روال انجام و تمامی مبادلات شهرستانی نیز به موقع انجام شد.

مدیرکل پست استان مرکزی اضافه نمود: دورکاری و کاهش ساعت کار اداری که از طرف استانداری اعلام شد، شامل حال کارکنان پست نشد چراکه استفاده مردم از خدمات پستی افزایش پیدا نموده بود که این نشانه اعتماد مردم به پست است که تامین مایحتاج خود را به وسیله خرید اینترنتی انجام داده اند.

عباسی اعلام کرد: با توجه به اینکه لازم بود مردم تامین بخشی از مایحتاج خود را به وسیله خرید اینترنتی انجام دهند، ترافیک کاری پست استان مرکزی نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود 45 درصد افزایش داشت به طوری که روزانه حدود چهار هزار مرسوله از استان خارج و همچنین به همین میزان نیز مرسوله به استان وارد شده است.

وی اضافه نمود: ناوگان حمل و نقل با توجه به بالا بودن حجم کار تقویت شده و نیروهایی از بخش های ستادی کاسته و به بخش اجرا اضافه شد، همچنین تاکید بر این بود که کمترین مرسوله برگشتی به باجه معطله انجام گردد و برای افرادی که امکان خروج از منزل به دلیل ارسال مرسوله را نداشتند پست این جمع آوری را بدون نقص انجام داده است.

مدیرکل پست استان مرکزی توضیح داد: خرید اینترنتی نیز در این ایام به صورت ویژه مورد توجه نهاده شد و برای فروشگاه هایی که محصولات خود را اینترنتی به فروش می گذاشتند پیک اختصاص پیدا کرد تا تاخیری در ارسال بسته به وسیله فروشگاه و پست انجام نگردد.

عباسی خریدهای اینترنتی را همچنان رو به افزایش دانست و گفت: بسیاری از مردم با اعتماد به پست به این نوع خرید عادت نموده و بیشتر خریدهای خود را از این طریق انجام می دهند.

وی تعداد سیم کارت های دریافتی ویژه سرپرست خانوار به منظور دریافت وام یک میلیون تومانی را تا به امروز 22 هزار سیم کارت عنوان نمود و اضافه نمود: این سیم کارت از سه شبکه همراه اول، ایرانسل و رایتل بوده که تا به امروز 80 درصد آن توزیع و مابقی به دلیل ناقص بودن مشخصات و آدرس هنوز در باجه معطله مانده و افراد می توانند برای دریافت سیم کارت خود مراجعه نمایند.

مدیرکل پست استان مرکزی گسترش و توسعه سرویس های الکترونیکی، همکاری با شرکت های استارتاپی و دانش بنیان را از برنامه های اولویت دار این مجموعه دانست و اضافه نمود: مردم استان مرکزی بیشتر خریدهای خود را از خارج استان انجام می دهند این در حالی است که این امکان و قابلیت در مجموعه استان وجود دارد که مردم مایحتاج خود را با هزینه کمتر از استان تهیه نمایند به همین دلیل همکاری با پارک علم و فناوری استان و نهادهای حمایتی و ... شروع شده تا با توجه به ظرفیت ایجاد شده در پست، شرکت ها بتوانند بدون هیچگونه هزینه و سرمایه گذاری با جذب بازار هدف از این زیرساخت در استان استفاده نمایند.

  • مهلت ثبت نام برای دریافت وام یک میلیونی | زمان واریز وام

tafreh.ir: وبلاگ خبری، تحلیلی طفره

namasho.ir: وبلاگ فناوری، گردشگری و مسافرت نماشو

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 27490

به "سیم کارت های دریافتی وام یک میلیونی به 22 هزار عدد رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیم کارت های دریافتی وام یک میلیونی به 22 هزار عدد رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید