سپاهان حریف پرمُهره ای است، جوانان استقلال عملکردقابل قبولی داشتند

به گزارش بلاگ پو، مجید نامجومطلق در گفت وگو با خبرنگاران در خصوص دیدار روز جمعه استقلال برابر سپاهان گفت: با توجه به سه برد اخیر آبی پوشان مقابل حریفان، این تیم از شرایط روحی خوبی برخوردار است و می تواند روز جمعه با حمایت هوادارانش، سه امتیاز حساس برابر سپاهان را از آنِ خود کند.

سپاهان حریف پرمُهره ای است، جوانان استقلال عملکردقابل قبولی داشتند

وی ادامه داد: استقلال مقابل سایپا با نبود روزبه چشمی و فرشید اسماعیلی، بازی خوبی از خود به نمایش گذاشت و مطمئناً اگر شرایط زمین تختی بهتر بود، آبی پوشان می توانستند به گل های بیشتری هم دست پیدا نمایند.

عضو کمیته فنی تیم فوتبال استقلال اضافه کرد: دیدار برابر سپاهان برای آبی پوشان سرنوشت ساز و مشخص نماینده است، پیروزی برابر این تیم می تواند، روند موفقیت های این تیم را بهتر نموده و این تیم می تواند رفته رفته خود را به صدر جدول نزدیک تر کند.

نامجومطلق در مورد تیم فوتبال سپاهان تأکید کرد: سپاهان از بازیکنان باکیفیت و پرمُهره ای برخوردار است، آنها در ضربات ایستگاهی و ارسال از جناحین، عملکرد بسیار خوبی دارند و توانسته اند با این شیوه با داشتن مهاجمانی چون کی روش استنلی، به گل دست پیدا نمایند و حالا استقلال باید تمرینات بیشتری برای خط دفاعی خود بگذارند تا بتوانند با آمادگی کامل به مصاف مهاجمان خطرناک سپاهان بروند.

وی در پاسخ به این سؤال که از لحاظ نفری، کدام تیم بر دیگری امتیاز دارد؟ اضافه کرد: با توجه به حضور بازیکنان باتجربه در سپاهان، این تیم شرایط بهتری دارد، آنها 50 متر رو به جلوی خطرناکی دارند و استقلال باید با آمادگی کامل به مصاف این تیم رفته و با ارائه یک بازی خوب، پیروزی را از آنِ خود کند در غیر این صورت مهاجمان سپاهان از ثانیه ها استفاده نموده و می توانند برای استقلال دردسرساز شوند.

عضو کمیته فنی تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این پرسش که آیا کمیته فنی گزارش بررسی تیم سپاهان را به کادر فنی داده است یا خیر؟ گفت: کار کمیته فنی بررسی نیست، ما نقطه نظرات خود را می گوییم و آن را به شفر انتقال می دهیم البته وظیفه بررسی را در کمیته فنی به روانخواه سپرده ایم و او این کار را به خوبی انجام خواهد داد اما خودِ سرمربی هم بررسیور خوبی دارد که مطمئناً نقاط قوت و ضعف سپاهان را به سرمربی تیم یادآوری نموده است. همچنین ما فقط نقش حمایت نماینده را داریم و هدفمان موفقیت استقلال است.

نامجومطلق در پاسخ به این سؤال که آیا قبل از دیدار برابر سایپا، در خصوص نقاط قوت و ضعف این تیم به شفر یاری نموده بودید؟ توضیح داد: پاسخ این سؤال را باید سخنگوی کمیته فنی (پرویز مظلومی) به شما بدهد.

وی در پاسخ به سؤال دیگری مبنی بر اینکه آیا قبل از هر بازی، جلسه ای را با شفر برگزار خواهید کرد یا خیر؟ اضافه کرد: به طور حتم جلسات برگزار خواهد شد اما نه برای هر بازی. هر زمان احساس احتیاج گردد با یکدیگر همفکری و مشورت می کنیم. در این راستا نشستی خواهیم داشت تا در خصوص مسائل تیم با سرمربی و همکارانش مذاکره کنیم.

عضو کمیته فنی تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این سؤال که نتیجه دیدار را چگونه پیش بینی خواهید کرد؟ گفت: هر تیمی که از نقاط قوت و ضعف حریفش به خوبی استفاده کند، مطمئناً برنده این دیدار خواهد بود البته پیش بینی سخت است و نمی توان نتیجه را از الان حدس زد زیرا بارها رخ داده و حتی در جام جهانی هم شاهد بودیم که تیم های بزرگ که همه فکر می کردند در سرانجام قهرمان خواهند شد، خیلی زود از دورِ مسابقات کنار رفتند.

نامجومطلق در سرانجام گفت: امیدوارم روز جمعه همه طرفداران استقلال به استادیوم آمده و ضمن احترام به کادر فنی و بازیکنان حریف، تیم خود را تشویق نموده تا بازیکنان استقلال با حمایت آنها سه امتیاز حساس این دیدار را کسب نمایند.

tafreh.ir: وبلاگ خبری، تحلیلی طفره

namasho.ir: وبلاگ فناوری، گردشگری و مسافرت نماشو

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 2405

به "سپاهان حریف پرمُهره ای است، جوانان استقلال عملکردقابل قبولی داشتند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سپاهان حریف پرمُهره ای است، جوانان استقلال عملکردقابل قبولی داشتند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید