سفری جذاب به یکی از سرزمین های ببر آسیایی، در تور کره جنوبی

به گزارش بلاگ پو، از سرزمین چهار ببر یا اژدهای مالی آسیا، تور کره جنوبی را برمی گزینیم و همراه آژانس خاص خبرنگاران راهی نیمکره شمالی و شرقی دنیا، درست در شرق قاره آسیا می شویم. انتظاری شیرین وجود ما را نوازش می دهد تا آنگاه که در تور کره جنوبی سفره گردشگری را، در ناحیه جنوبی شبه جزیره کره بگسترانیم. می دانیم که طبیعت و مناظر پاک و دست نخورده کره جنوبی، معابد تماشایی، کاخ های پرشکوه و با عظمت این سرزمین رویایی، در تور کره جنوبی به روی ما آغوش می گشاید و ما را آکنده از خوشی می کند. آنگاه تلفیقی از تاریخ، سنت و مدرنیته را همچون کالای گرانبهایی از تجربه، در تور کره جنوبی به دوش کشانده و با ذخایر نفیسی از خاطرات به خانه برمی گردیم.

سفری جذاب به یکی از سرزمین های ببر آسیایی، در تور کره جنوبی

تور کره جنوبی (South Korea Tour)

در تور کره جنوبی در می یابید که شهر سراسر جاذبه گردشگری سئول (Seoul)، پایتخت کشور جمهوری کره جنوبی می باشد. البته زبان رسمی جمهوری کره، زبان کره ای می باشد. ولی بخاطر اهمیت زبان انگلیسی در دبیرستان های مقدماتی و متوسطه، زبان انگلیسی به شیوه ای فعال در کره تدریس می شود. بنابراین در تور کره جنوبی نباید آنچنان نگران مصاحبه، با کره ای ها باشید. اما در مقوله مذهب باید بدانید که در حدود نصف جمعیت کره جنوبی، فاقد دین و مذهب هستند. بقیه نیز در آمار های متفاوت از بودیسم، مسیحیت پروتستان و کاتولیک و ... آرامش را بخود ارمغان می دهند. اما به عنوان گردشگر تور کره جنوبی، همچنین مطلع می شوید که واحد پول رایج کره وون (Won) است که در بازارهای دنیای با نماد KRW شناخته می شود. در گردشگری تور کره جنوبی با انتخاب تیم متخصص در دنیاگردی خبرنگاران، سئول را با زیر بنایی مدرن و در ظاهر، شهری بسیار پیشرفته مشاهده خواهید نمود. همچنین بدانید که کره جنوبی کشوری نیمه کوهستانی، با جلگه های بسیار وسیع و فراوانی جزایر می باشد. همینطور در تور کره جنوبی، با آب و هوای گرم، مرطوب و پر باران روبرو خواهید شد. اما بدانید که مردمان کره، بسیار تحت تأثیر ادب و فرهنگ بوده و با افرادی بسیار مؤدب در تور کره جنوبی روبرو خواهید شد. بد نیست بدانید که هنر سفالگری این کشور، دارای معروفیت دنیای می باشد.

جاذبه های گردشگری تور کره جنوبی

در تور کره جنوبی با آژانس مبتکر طبیعت گردی خبرنگاران، به ملاقات و تجربه هر آنچه زیبایی، هیجان و لذت است، خواهید پرداخت. در تماشای جاذبه های تور کره جنوبی، هرگاه به تماشای جزیره تفریحی و حیرت انگیز جیجو بروید، مطمئن باشید که این جزیره با پوشش گیاهی انحصاری خود و تنوع موجودات، بهترین گزینه در طبیعت گردی است. بی شک از دیدن مجسمه های کنده کاری شده در سنگ های سفید و سیاه با نام صخره های پدر بزرگ، تعجب می کنید .باز هم در تور کره جنوبی سواحل زیبای جیجو را ببینید که شن های ساحلی بخاطر وزش باد در سواحل جابجا شده و شگفتی می آفرینند. به ورزش نشاط آور شنا، موج سواری و قایق سواری در این سواحل زیبا بپردازید. آنگاه برای زمانی نسبتاً طولانی لذت سرگرمی و آرامش روحی را، قرین لحظات با طراوت خود در تور کره جنوبی بسازید. راستی پیشنهاد ویژه این است که اگر تور کره جنوبی خبرنگاران را، به عنوان سفر به یاد ماندنی ماه عسل با شریک زندگی خود انتخاب نمودید، قدم زدن در سرزمین پرگل و شاداب عشق، در جیجو را امتحان کنید. اما در تور کره جنوبی بازدیدی خارق العاده از بزرگترین کلیسای دنیا، یعنی کلیسای یودو فول گاسپل را فراموش نفرمایید و حتی شاهد اجرای مناسک مذهبی مسیحیت، در روزهای یکشنبه باشید. همچنین دیدن جاذبه بسیار تماشایی قصر گیونگ بوک گانگ که یکی از کاخهای بجای مانده، از سلسله چوسان کره جنوبی است، به عنوان تجربه ای لذت بخش، خالی از لطف نیست.

باز هم سخن از جذابیت های تور کره جنوبی

حالا تصمیم داریم شما را به آسمان کره، در تور کره جنوبی نزدیک بسازیم. می خواهیم هیجان ملاقات دورنمای 360 درجه ای مناطق سرسبز شهر سئول را که مملو از غوغا، تحرک و فعالیت است، با تمامی وجود حس نمایید. بر فراز برج N سئول پایتخت کره، در تور کره جنوبی ایستاده اید. در اینجا می توانید گذشته از لذت ملاقات زیبایی ها، از تجربه خوردن غذاهای خوش طعم و خوشمزه کره جنوبی، در رستورانهای برج برخوردار شوید. راستی جوانان کره جنوبی به پرطرفدارترین ناحیه برجN یا نامسان، به نام N پلازا یا تراس برج علاقه زیادی دارند. آنان بنا بر اعتقادی مرسوم، جهت جاودانه شدن عشقشان قفل های رنگی بر این ناحیه برج می بندند که دیدن آن چندان خالی از لطف نیست. راستی حیف است اگر از تور کره جنوبی سخن به میان بیاید، ولی از اقامتگاه ریاست جمهوری یا خانه آبی کلامی گفته نشود. باید بدانید که این مقر بخاطر حضور ریاست جمهوری کره جنوبی، شدیداً محافظت می شود. اما گردشی در محوطه زیبای باغ، استخر و تماشای دو طبقه در داخل این اقامتگاه در تور کره جنوبی، بسیار تماشایی خواهد بود.

مراکز خرید و تست غذاهای کره جنوبی در تور کره جنوبی

شما می توانید در تور کره جنوبی به بزرگترین و با شکوهترین مرکز خرید زیرزمینی که درست در طبقه زیر زمین مجتمع تجارت کره قرار گرفته است، بروید. آنگاه ضمن خرید از با کیفیت ترین اجناس، طراحی فوق العاده و منحصر بفرد این مرکز خرید را که به نام کوئکس مشهور است، از نزدیک ببینید. در رستوران مجلل و لوکس آن بهترین غذاها را تست کنید. همچنین به سادگی می توانید در کنار گزینه خرید، گردشی تماشایی از آکواریوم کوئکس نیز داشته باشید. راستی حتماً از رفتن به یکی از بزرگترین مراکز خرید کره جنوبی، یعنی بازار دونگ دائه مون حیرت خواهید کرد. در این بازار شما حدود 26 مرکز خرید و30 هزار فروشگاه را می بینید. اگر کالای لوکس و برندهای معروف را می پسندید، مقصد شما بهترین است. البته در تور کره جنوبی اگر خواستار اجناس با قیمت مناسب و با تخفیفات ویژه هستید، مرکز خرید میونگ دونگ را از قلم نیاندازید. همچنین شما می توانید در رستوران ها و دکه های خیابانی، بهترین طعم ها و خوش رایحه ترین غذاهای مقوی، ارزان و خوشمزه را در تور کره جنوبی بچشید.

سخن آخر:

با سفر کردن است که یاد می گیرید و تجارب ارزنده، کسب می کنید. تازه در کنار همه اینها از تماشای هیجان انگیز چشم انداز مناظر بی نظیر طبیعت نیز، غرق لذت می شوید. بنابراین بیایید در انتخاب آژانس خاص خبرنگاران در تور کره جنوبی، فرصت یک سفر لوکس، با استفاده از خدمات ویژه را از دست ندهید. آنگاه در گردشگری از کشور مدرن کره جنوبی با خبرنگاران، در تور کره جنوبی مدرن باشید و مدرن سفر کنید.

tafreh.ir: وبلاگ خبری، تحلیلی طفره

namasho.ir: وبلاگ فناوری، گردشگری و مسافرت نماشو

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: گیتاگشت
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 16458

به "سفری جذاب به یکی از سرزمین های ببر آسیایی، در تور کره جنوبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفری جذاب به یکی از سرزمین های ببر آسیایی، در تور کره جنوبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید