سعداوی: مسائل برگزاری بازی ربطی به باشگاه فولاد ندارد

به گزارش بلاگ پو، نعیم سعداوی در باره حواشی بعداز بازی با پرسپولیس می گوید: ما یک باشگاه فوتبال هستیم که به عنوان یک طرف از بازی باید به استادیوم غدیر محل برگزاری مسابقه می رفتیم. در خصوص اتفاقاتی که اتفاق افتاده دست اندرکاران و مسئولان امر باید شرح بدهند اما اگر مسئله ای به لحاظ فنی به وجود آمده برای هر دو تیم بوده است. بازی خوبی را از لحاظ کیفیت فنی مشاهده کردیم و اعضای هر دو تیم با تمرکز بالا کار خود را انجام دادند و در نهایت فوتبالی برگزار گردید که همه از آن لذت بردند. نباید نتیجه ای که رقم خورده تحت تأثیر مسائل مختلف قرار گیرد و کوشش و انگیزه بازیکنان ما دیده نگردد. فولاد و پرسپولیس عملکرد خوبی ارائه دادند که خوشبختانه ما توانستیم نتیجه را به سود خودمان رقم بزنیم و دل هوادارانمان را شاد کنیم. نمی دانم به چه دلیلی باید بعضی اتفاقات و موضوعات بعد از بازی مطرح گردد و بخواهند بازی را تحت الشعاع قرار دهند.

سعداوی: مسائل برگزاری بازی ربطی به باشگاه فولاد ندارد

او اشاره ای به ادامه روند خوب فولاد دارد: چیزی که ما می بینیم تیم روند رو به رشد و خوبی از لحاظ فنی و انگیزشی داشته و امیدواریم بتوانیم در ادامه هم این نمایش را ادامه دهیم و شاهد لذت طرفداران و خوشحالی آنها از عملکرد تیم باشیم.

مربی فولاد از عدم مسئولیت این باشگاه در قبال برگزاری بازی حرف می زند: من 3 ساعت قبل از برگزاری بازی در استادیوم بودم و از نزدیک در کنار حبیب رضایی شاهد کوشش مسئولان استانی بودم. آنها همه جوره پای کار ایستادند و شرایطی ایجاد کردند که بازی به بهتر شکل ممکن برگزار گردد و اشتباهات به حداقل برسد. شما دیدید مشکل برق برطرف شد و بازی با یک ربع تأخیر آغاز شد، در نهایت هم عملکرد خوبی از سوی دو تیم دیده شد و هر دو تیم برای رسیدن به موفقیت کوشش کردند اینکه مسئولان مربوطه اعلام کردند مشکل قطعی برق منطقه ای بوده است. جزئیات این موضوع ارتباطی به باشگاه ندارد و ما دست اندرکار این مسئله نیستیم، ما هم برای برگزاری بازی هایمان این استادیوم را اجاره می کنیم و یک رقمی در قبال آن پرداخت می گردد. متصدیان استادیوم و شرایط آن افراد دیگری هستند که می توانند در این مورد اظهار نظر نمایند.

11-250

tafreh.ir: وبلاگ خبری، تحلیلی طفره

namasho.ir: وبلاگ فناوری، گردشگری و مسافرت نماشو

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 4594

به "سعداوی: مسائل برگزاری بازی ربطی به باشگاه فولاد ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سعداوی: مسائل برگزاری بازی ربطی به باشگاه فولاد ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید