ساکت در مراسم معارفه نیما نکیسا: بالندگی در فوتبال، از پایه شروع می گردد

به گزارش بلاگ پو، دبیرکل فدراسیون فوتبال در مراسم معارفه نیما نکیسا به عنوان مسئول توسعه فوتبال پایه این فدراسیون از اهمیت توجه به فوتبال پایه صحبت کرد.

ساکت در مراسم معارفه نیما نکیسا: بالندگی در فوتبال، از پایه شروع می گردد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، محمدرضا ساکت، دبیرکل فدراسیون فوتبال در مراسم معارفه نیما نکیسا، مسئول توسعه فوتبال پایه گفت: بدون شک بخش مهمی از موفقیت در فوتبال به فوتبال پایه بازمی گردد. بالندگی در فوتبال از فوتبال پایه شروع می گردد و با توجه به حساسیت فدراسیون و کنفدراسیون فوتبال آسیا، قصد داریم با برنامه ریزی و اجرای فعالیت های مختلف، در این مسیر گام های ارزنده ای برداریم.

وی ادامه داد: با بازنگری و سازماندهی قوی می خواهیم در بخش فوتبال پایه موفق تر از گذشته عمل کنیم. در واقع در نگاه مدیریتی فدراسیون فوتبال و استراتژی که در پیش گرفته، این است که بستری برای حضور چهره های شاخص فوتبالی و علمی فراهم گردیده تا با استفاده از ظرفیت های آنها برای ارتقای کار به عنوان چهره هایی که در متن فوتبال بوده اند و توشه سنگینی از ظرفیت های علمی را دارند، فراهم نموده است.

محمدرضا ساکت اعلام نمود: با توجه به اینکه نیما نکیسا فوتبال را از پایه شروع نموده و مراحل کار آموزشگاهک را پشت سر گذاشته است، مشخصاً یک متولی قوی برای این بخش خواهد بود که در بخش های مربوطه و حضور در AFC شرایطی را فراهم کند تا در فوتبال پایه موفق تر از گذشته حرکت کنیم. همانطور که می دانید فعال شدن در بخش مدارس فوتبال، برگزاری فستیوال ها، ایجاد آموزشگاه ها و نظارت دقیق بر آنها، تربیت مربیان در بخش فوتبال پایه، تربیت ناظران و هماهنگی آنها در مدارس فوتبال و ده ها فعالیت دیگر باعث گردیده تا اکنون در بخش پایه مسیر مناسبی را طی کنیم.

دبیرکل فدراسیون فوتبال در خصوص برگزاری المپیاد نخبگان ورزشی گفت: وزارت ورزش و جوانان قصد دارد تا المپیاد نخبگان ورزشی را در تمام رشته های ورزشی برگزار کند که در میان فدراسیون فوتبال از برگزاری المپیاد نخبگان ورزشی المپیاد نخبگان ورزشی استقبال می نماید. در راستای برگزاری همه ساله فستیوال، برنامه ریزی دقیقی برای این رویداد مهم خواهد نمود. باتوجه به تأمین بودجه از سوی وزارت ورزش و برنامه ریزی و انجام فعالیت های مختلف در زمینه المپیاد نخبگان ورزشی در فوتبال و فوتسال قصد داریم تا شاهد یک رویداد مهم ورزشی دیگر باشیم. قرار است تا در بخش فوتبال دختران و پسران کیش میزبان المپیاد نخبگان ورزشی باشد. در بخش فوتسال دختران بندرعباس و در بخش فوتسال پسران نیز استان همدان میزبان خواهد بود.

نکیسا نیز در مراسم معارفه گفت: امیدوارم بتوانم با اجرای برنامه های مفید در بخش فوتبال پایه تأثیر گذار باشم و به توسعه فوتبال پایه ایران یاری کنم تا در نهایت فوتبال ایران در آسیا و میادین مهم بین المللی بدرخشد.

tafreh.ir: وبلاگ خبری، تحلیلی طفره

namasho.ir: وبلاگ فناوری، گردشگری و مسافرت نماشو

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 1906

به "ساکت در مراسم معارفه نیما نکیسا: بالندگی در فوتبال، از پایه شروع می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساکت در مراسم معارفه نیما نکیسا: بالندگی در فوتبال، از پایه شروع می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید