زنگنه: ایران می تواند حرف های مهمتر از نفت در منطقه داشته باشد

به گزارش بلاگ پو، وزیر نفت ضمن تاکید بر ضرورت همکاری با جهان برای تقویت توان ملی گفت: با توجه به ظرفیت فناور مطمئنم ایران می تواند حرف های بااهمیتی بیش از خود نفت و منابع طبیعی برای گفتن در منطقه داشته باشد.

زنگنه: ایران می تواند حرف های مهمتر از نفت در منطقه داشته باشد

به گزارش خبرنگار شانا، بیژن زنگنه امروز (دوشنبه، 23 فروردین ماه) در آیین گشایش صندوق پژوهش و فناوری صنعت نفت با بیان اینکه قراردادهایی که امروز امضا می شود حاصل ماه ها تلاشِ تعداد زیادی از مدیران و کارشناسان برای توسعه فناوری با توجه به ظرفیت دانش بنیان است، شرح داد: هیچ شکی نیست آینده کشور نه در گرو تولیدهای سنتی بلکه در گرو توجه به ظرفیت های دانش بنیان و توسعه فناوری ملی است که البته اینکار جز در همکاری با جامعه جهانی اتفاق نمی افتد.

وی با تاکید بر اینکه همکاری های جهانی سبب تقویت توان ملی می شود، شرح داد: اگر می خواهیم تیم ملی فوتبال قوی داشته باشیم به طور حتم باید با تیم های درجه نخست جهان مسابقه دهیم، اگر هم می خواهیم کشتی گیران تراز نخست در سطح جهانی پرورش دهیم باید چنین مسابقاتی داشته باشیم.

وزیر نفت گفت: بدون حضور در جریان رقابت های طبیعی جهان ما نمی توانیم از یک سطح ملی فراتر و به سطح جهانی برویم، امروز همکاری با جهان یک اصل است و ما به طور حتم باید به آن توجه کنیم.

این خبر در حال تکمیل است...

tafreh.ir: وبلاگ خبری، تحلیلی طفره

namasho.ir: وبلاگ فناوری، گردشگری و مسافرت نماشو

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 46738

به "زنگنه: ایران می تواند حرف های مهمتر از نفت در منطقه داشته باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زنگنه: ایران می تواند حرف های مهمتر از نفت در منطقه داشته باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید