رویارویی ایران با روسیه در روز پایانی، تلاش برای تثبیت صدرنشینی

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران، هفته سوم لیگ ملت های والیبال 2019 به میزبانی سالن غدیر در شهر ارومیه امرو یکشنبه درحالی با برگزاری دو دیدار به پایان می رسد که در مهمترین بازی روز پایانی هفته سوم، از ساعت 18:30 تیم ملی ایران در ادامه روند پیروزی هایش میزبان روسیه، دیگر تیم بالای جدولی است.

رویارویی ایران با روسیه در روز پایانی، تلاش برای تثبیت صدرنشینی

همچنینن پیش از این بازی و از ساعت 15:30 تیم های لهستان و کانادا به مصاف هم می روند، پیش از این بازی نیز تیم ملی روسیه در ادامه روند رو به رشدش برابر کانادا به برتری 3 بر یک رسید و جایگاهش را در بالای جدول تثبیت کرد.

روز گذشته والیبالیست های ایران در حالی که با نتیجه 2 بر یک از لهستان عقب بودند در نهایت توانستند با حمایت پرشور 6000 عاشق والیبال در سالن غدیر ارومیه بازی باخته را با حساب 3 بر 2 به برتری دست یابند.

تیم ملی والیبال ایران در دو دیدار قبلی خود در هفته سوم نیز پیروز شد برابر تیم های کانادا و لهستان به پیروزی برسد تا با 7 پیروزی و کسب 21 امتیاز از شانس بالایی برای صعود به مرحله نهایی لیگ ملت های 2019 برخوردار باشد.

ازدحام و شور وشوق هواداران ارومیه در سالن غدیر، استقبال پرشور خانواده های ارومیه در 8 نقطه از شهر ارومیه که به صورت مستقیم بازی را تماشا می کنند، نظم و رعایت اخلاق، تلاش و آماده سازی شهر ارومیه به نحو شایسته در این دوره نشان دهنده میزبانی بجا و بحق ارومیه پایتخت والیبال آسیا در این دوره است.

ایران با این برد، تا انتها روز هشتم از مسابقات در صدر لیگ ملت های والیبال واقع شده است و روسیه و برزیل نیز در رده های دوم و سوم ایستاده اند.

بر اساس اعلام مسئولان برگزاری این دوره از مسابقات همه بلیت های دیدار تیم های ملی ایران و روسیه در همان ساعت نخست به فروش رفت.

حضور بی حاشیه بانوان در سالن غدیر ارومیه از دیگر محورهای مورد توجه در این دوره از رقابت ها بود که تحسین اعضای فدراسیون جهانی والیبال را برانگیخت.

هم اکنون تیم های ایران و روسیه برای تمرین راهی سالن شده اند همه چیز از عوامل اجرایی، سالن، فنی، هواداران و تماشاگران ارومیه مهیای میزبانی شایسته بازی انتهای هستند و چشم ها عصر امروز به سمت سالن غدیر نشانه خواهد رفت تا با برد شیرین و تثبیت صدرنشینی ایران هفته سوم با خاطره خوب برای ارومیه ای ها و ایران به انتها برسد.

tafreh.ir: وبلاگ خبری، تحلیلی طفره

namasho.ir: وبلاگ فناوری، گردشگری و مسافرت نماشو

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 15100

به "رویارویی ایران با روسیه در روز پایانی، تلاش برای تثبیت صدرنشینی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رویارویی ایران با روسیه در روز پایانی، تلاش برای تثبیت صدرنشینی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید