رندر گلکسی A50 سامسونگ دوربین سه گانه آن را نشان می دهد

به گزارش بلاگ پو، طبق گزارش های منتشر شده، از بین مدل های 2019 سری گلکسی A سامسونگ، گوشی گلکسی A50 از بهترین مشخصات بهره می برد. در همین رابطه، ساعاتی قبل سایت هندی PriceKart نخستین رندر رسمی این گوشی را منتشر کرد که جزئیات طراحی آن را نشان می دهد. بر اساس رندر منتشر شده، این گوشی میان رده به لطف بهره گیری از نمایشگر کم حاشیه و ناچ قطره ای شکل، از ظاهر جذابی بهره می برد.

رندر گلکسی A50 سامسونگ دوربین سه گانه آن را نشان می دهد

نمایشگر 6.4 اینچی این گوشی از نوع سوپر AMOLED است و در بریدگی نمایشگر آن، یک دوربین سلفی 25 مگاپیکسلی قرار گرفته که مطمئنا می تواند توجه هواداران عکس های سلفی را جلب کند. از دیگر مشخصه های قابل توجه این گوشی می توانیم به دوربین سه گانه آن اشاره کنیم که مانند مدل 2018 گوشی گلکسی A9 به صورت عمودی چیده شده اند. در پایین دوربین سه گانه گلکسی A50 هم یک فلش LED قرار گرفته است.

این رندر وجود حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر را تایید می نماید و همچنین باید به تعبیه پورت USB-C و جک هدفون هم اشاره کنیم. در لبه پایین گوشی هم اسپیکر و میکروفون توجه را جلب می نماید. گلکسی A50 در کنار دو میان رده دیگر یعنی گلکسی A30 و A10 در نیمه نخست سال 2019 معرفی می گردد.

منبع: Phone Arena

tafreh.ir: وبلاگ خبری، تحلیلی طفره

namasho.ir: وبلاگ فناوری، گردشگری و مسافرت نماشو

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 4680

به "رندر گلکسی A50 سامسونگ دوربین سه گانه آن را نشان می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رندر گلکسی A50 سامسونگ دوربین سه گانه آن را نشان می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید